Prietenie neconditionata

Da. Greu de crezut , insa mai exista asa ceva.Eu cel putin am un caz personal de asemenea prietenie.Cea dintre Daria mea si Ioana.Ioana este cea mai buna prietena a Dariei.Este cu 4 luni mai mare decat ea , asa ca lectiile noi le poate recupera foarte usor de la amica ei ;).Se cunosc de cand s au nascut , au crescut una sub ochii alteia si amandoua sub ochii nostri , ai mamelor celor doua pitice.Impart jucarii , patuturi atunci cand ne vizitam , mancare sau orice alt obiect care face sederea mai placuta atunci cand suntem pe teritorii proprii.Cresc impreuna , ne petrecem zilnic plimbarile alaturi de Ioana si avem avantajul de a invata din experientele ei ;).Sambata le am facut o noua bucurie , le am facut pachet si am plecat cu ele la casa , la balaceala.S au distrat de minune , au ras , au fost vesele , au alergat/mers sub privirile pline de entuziasm ale noastre.Speram  ca piticele sa pastreze aceasta prietenie si peste ani, iar drumurile sa le fie line si lipsite de rautati.Drept amintire le voi posta cateva poze , aici , de la prima baie duo ;).

12 gânduri despre “Prietenie neconditionata

  1. Avem multe de invatat de la copiii nostri, inclusiv dragostea lor neconditionata si pura. Adevarul e ca, daca nu erau ele, noi poate nu eram prietene, decat foste colege.

  2. Adevarat.Cum la fel de adevarat este si faptul ca noua ne revine misunea de a cultiva in sufletele lor aceasta dragoste neconditionata si la maturitate
    nu numai in copilarie.Referitor la prietenia noastra , Dumnezeu stie ce face si de ce face , intotdeauna ;).

  3. Ce frumoase sunt! Si, imbracate la fel, parc-ar fi gemene! 🙂
    Daca distanta nu le va separa, au toate sansele sa ramana prietene bune macar pana la adolescenta…

    • Multumim , Carla!Eeeeee, nu mi e frica nici cu frumusetile voastre ;).Multe persoane care le vad live , ne intreaba daca sunt surori :D.Asta cred si eu , daca drumurile nu le vor fi separate pe viitor , sunt convinsa ca o sa ramana o prietenie la fel de stransa ca acum intre ele .

  4. spre rusinea mea, am citit, m-am topit, am tras cu ochiu’ la vecini (adica am rasfoit primele 7 pagini in blogul Ioanei), dar am uitat sa va spun ca aveti niste fetite minunate. Sunt de-a dreptul superbe si chiar seama destul de bine. Imbracate la fel sunt mortale si, vorba Carlei, parca ar fi gemene! … ea stie! 😉

    Sa va traisca si sa ramana unite precum au fost si pana acum! … Ar fi pacat sa nu pastreze aceasta prietenie… Anii vor duce cu ei multe amintiri trainice, unice si frumoase. 😉

    • Multumim , Gabi!Seamana foaaaarte bine :D!Noi inca ne minunam de acest fapt zilnic :).Daca ele vor vrea sa continue aceasta frumoasa dovada de prietenie , sunt convinsa ca si peste ani voi mai scrie aventuri de ale lor ;).Multumim pt urari , le intoarcem inapoi.Pupam.

Lasă un răspuns

