Bebelusii si inotul

O asociere cel putin potrivita daca vom cantari toate beneficiile pe care miscarea in apa le aduce unui copil si unui adult pana la urma.Am mai spus asta : Daria este un copil care adora apa si asta fara nici o legatura cu zodia ei , rac, cred eu.Povesteam ieri intr un comentariu,  ca ne am hotarat ca atunci cand pitica va implini 2 ani , o vom inscrie la un club de inot special pentru bebelusi, iar Daria cea mica se va transforma in Daria-Sirena   asa cum a”  poreclit o” Gabi ;).Din fericire am o cunostinta care poseda un asemenea club pentru copii cu personal instruit in a  initia bebelusii in tainele inotului , iar inscrierile se fac incepand cu 2 ani.La fix pentru noi.Acum , nu ma astept sa fac din ea o inotatoare de mare clasa, mai ales ca este mult spus inot la o varsta atat de mica.Este insa un antrenament special care include exercitii de gimnastica acvatica ce contribuie foarte mult la o dezvoltare armonioasa a copilului.Si este normal ca toti copiii sa iubeasca apa , gandindu ne doar ca reflexul de a inota nu este unul strain bebelusilor, este unul primar chiar , pentru ca se nasc cu el, inca din burtica dezvoltand abilitati in acest sens.Pe langa o dezvoltare frumoasa, armonioasa nu se cer uitate si alte beneficii precum intarirea  imunitatii, cresterea capacitatii de efort, dezvoltarea sistemului cardiorespirator datorat efortului depus miscarilor in apa , odihna de dupa si somnul .Asadar merita o astfel de experienta care aduce cu ea numai lucruri bune , placere si un bebelus fericit.Noi am decis sa o inscriem pe Daria  de la anul , spre vara , pana atunci exersam in cada :D.Recunosc ca a fost o decizie influentata si de vacanta petrecuta la mare , unde Daria ne a demonstrat inca o data ca este innebunita dupa apa , drept pentru care am inceput sa punem bazele inscrierii de pe acum ;).

8 gânduri despre “Bebelusii si inotul

  1. wow! ne pare bine ca v-ati simtiti asa bine la mare. am vazut poze si am admirat mandruta 🙂
    vreau si eu s-o inscriu pe clara la inot. unde e clubul prieteni tale? e cumva in pitesti ca as fi si eu amatoare?

  2. Si eu visez pentru ale mele sa devina mici sirene… deocamdata sunt inebunite dupa apa din cadita, trag sperante ca si in vana se vor simti la fel de bine, peste cateva luni… 🙂

    Eu am in plan sa incerc sa le invat sa innoate deja de la 1 an, exista in oras bazin unde ai voie sa intri cu copilul si, chiar daca pentru asa varsta nu se fac cursuri, totusi se pot balaci cu noi, tinandu-le de manute…

    O mie de sporturi, o mie de instrumente muzicale, o mie de limbi straine, o mie de dansuri… le-as pune sa faca tot ce exista! :))))

    • Cred ca nu exista copil care sa nu fie atras de apa .Se nasc cu aceasta pasiune , se pare ;). Foarte bine faci , chiar daca nu vor invata sa inoate , isi dezvolta un organism frumos si le faci si o bucurie.Si eu de abia astept sa o inscriem pe Daria , sunt convinsa ca va fi un succes :).Cat despre alte sporturi , sau alte activitati visez sa o inscriem la dansuri sau la tenis.Om vedea pe parcurs …

Lasă un răspuns

