Dex ul Dariei :)

S a imbogatit cu inca 2 cuvinte.Noi.Proaspete.Unul este „coco”-cocos.Povestea lui este urmatoarea: la ea in camera atarna frumos o perdea cu diverse animalute, pasari , printre care si un cocos.Ei bine nu stiu cum l a sesizat ea , i am spus ce reprezinta imaginea pe care mi o arata , iar a doua zi m a dus singura la ea in camera , mi a aratat perdeaua si mi a spus foarte clar „coco”.Al doilea este „ho”-catel :).Care si el are o poveste , normal.Mai nou , ii place sa stea in balcon , isi cara jucariile in balcon , da ture ca un leu in cusca , pentru ca balconul are cam 4 m 😀 ,  un spatiu  deloc  suficient pentru maratonul pe care  ar vrea ea sa l realizeze.Neaparat jaluzelele trebuiesc deschise , pentru a viziona ce se petrece afara.Intr o zi se petrecea ca doi catei sa se harjoneasca de zor  in parcare.Ochiul agil al Dariei , i a sesizat imediat si am auzit o spunand „ho”.Initial am crezut ca a fost un sunet razlet , scos doar din  entuziasmul scenei ce se derula in fata ei , ma rog la 3 etaje :).Am pus o a doua zi sa mi spuna „catel” si mi a raspuns tot „ho”.Deci copilul stia ce vrea sa spuna :).Le consemnez  pentru ca  tare rau mi ar parea sa le uit si sunt convinsa ca si ei ii va face placere sa le citeasca atunci cand va descoperi jurnalul ei.

2 gânduri despre “Dex ul Dariei :)

Lasă un răspuns

