Inceput de saptamana…

Am amanat prezenta mea virtuala pentru cateva  zile, de fapt am disparut de pe blog cateva zile , din motive de sanatate.Ale intregii familii 😦 .Nu stiu ce s a intamplat , dar toate s au tinut scai de capul nostru , ca si cand ne aflam in saptamana oarba , valabila din cate stiu eu  doar la casatorie :).Saptamana a debutat cu un episod de raceala din partea mea si durere in gat cum n am mai avut de cand eram copil,  cred.M am tratat , se pare ca superficial, pentru ca fix cand sa mi revin , m a lovit gripa .Dar rau de tot , astfel incat 2 zile nu m am putut ridica din pat, iar tati a fost nevoit sa preia toata responsabilitatile mele in ingrijirea piticei.Bun.Mi am recuperat eu fortele , dar a urmat Daria.A luat raceala , evident de la mine , rosu in gat, febra, muci , tuse, toate intr o zi.A inceput sa nu mai manance si sa aiba scaune dese si moi.Initial am crezut ca este de la dinti.Se pare ca nu a fost asa .Dupa un consult la pediatra, cu un verdict destul de incert , am fost sfatuiti sa efectuam o coprocultura pentru a vedea ce se intampla cu burtica ei.Rezultatul il vom primi maine , daca este negativ , sau luni daca iese vreun virus , moment in care vom sti clar cum sa actionam si cu ce .Pana atunci , o tin , de fapt am tinut o de luni , la regim , nu de slabire 😀  , ci alimentar.Mananca doar carne fiarta sau fripta, fara zeama de carne , orez, banana, branzica, mar copt si morcov la greu.Rosul in gat , se pare a trecut , raceala la fel , ramane insa enigma legata de burtica , care dureaza deja de vreo saptamana.O sa ne elucideze rezultatul de maine.Cert este ca m am cam panicat , pentru ca de la diaree la deshidratare este un pas foaaaarte mic si stim foarte bine ce inseamna o deshidratare de acest gen.I am administrat initial la sfatul pediatrei Ercefuryl , care n a mers absolut deloc.Apoi Furazolidon care parca a mai rezolvat ceva ceva, insa nu in mod complet si definitiv .O sa scriu un post separat despre medicamentatie.Am cateva dileme, cred ca toate  mamicile le au.In toata aceasta saptamana am hidratat o suplimentar , chiar am stat tot timpul cu canita dupa ea, i am dat Hydrasec ( electroliti) si niste probiotice date de peditara Dicoflor, parca se numesc.Acum nu putem face absolut nimic , pana nu avem rezultatul , o tin in continuare sub regim si o hidratez bine.Cam atat pot sa fac.M a bucurat totusi faptul ca dupa episodul de rosu in gat , cel care era responsabilul apetitului scazut, a inceput sa manance bine , chiar daca alimentele au fost zilnic aceleasi, cele de regim , a dormit foarte bine noaptea, nu a fost letargica , ci chiar foarte activa , energica si vesela.Acum astept cu nerabdare rezultatul coproculturii  si vedem cum o sa actionam cand o sa l dezbatem impreuna cu pediatra.Tot de luni i s a umflat si inrosit degetelul mare de la picior.Asta a fost de la taiatul unghiilor.Nimic grav , am actionat din timp cu Betadina si in 2 zile a fost bine .Aaaaa….pe la mijlocul saptamanii , s a imbolnavit si tati , de fapt a luat gripa de la mine , insa si a revenit destul de repede, intr o zi.Era si cazul :).Nu stiu ce faceam daca eram amandoi gripati :(.Concluzia mea a fost asa : eu am luat gripa de undeva, am dat o mai departe , normal, Dariei si lui Alin , dar ramane situatia cu burtica Dariei , care in mod cert nu este de la gripa :(.Vedem.Asteptam cuminti pana maine.

11 gânduri despre “Inceput de saptamana…

    • La noi n a mers.N a fost chiar diaree, dar era scaunul modificat fata de cel normal.A mers in schimb furazolidonul , dar a trebuit sa il intrerup pt ca a fct o reactie alergica cutanata pe piele.Este doar de la dinti , coprocultura a iesit ok.E posibil ca si la voi sa fie aceeasi cauza.Atata timp cat nu are alte simptome , febra , voma , papa bine , eu zic ca e ok.Tine o un pik departe de fructe , da i mai mult orez , morcov si branzica.La noi a mers.Offf…dintii astia .Sper sa fiti bine si sa va ajute ercefuryl ul!

  1. Eu cand apar probleme la burtica ii dau Hidrasec si Enterolactis. La Andreea functioneaza, adica nu a durat niciodata mai mult de 2-3 zile. De antibiotic nu a fost nevoie pana acum.

Lasă un răspuns

