Despre miere

Se stie ca mierea, este un aliment ce se utilizeaza pentru numeroasele sale proprietati terapeutice.Insa cum se utilizeaza ea in cazul copiilor?Majoritatea pediatrilor nu recomanda mierea , inainte de 1 an , pentru ca,  avertizeaza ei , poate provoca gastroenterite grave, respectiv botulism. Nici  eu nu i am dat inainte de 1an. Alta e dilema mea.Ieri i am dat de 2 ori cate un pic de miere in ceai.Azi dimineata m am trezit cu ea , cu diaree.Din ce am citit , se pare ca mierea poate da si astefel de reactii :(.Acum o tin pe regim si Hydrasec , pana trece.Nu scapam de una , ca dam de alta :(.Voi ce stiti , poate mierea sa cauzeze diaree?Alt motiv nu vad.Plus ca pana acum a fost foarte bine, iar de aseara au inceput scaune moi.Stiu ca mierea are printre altele si un  usor efect laxativ , in cazul adultilor.La unii copii se pare ca poate cauza diaree :(.Voi ce stiti din experientele voastre?

23 de gânduri despre “Despre miere

  1. Da, poate fi de la miere:(. Eu inca nu-i dau. Asa ne-a sfatuit pediatra. A zis ca sa mai stam, ca problemele cauzate de miere pot depasi la astia mici beneficiile.
    Poti sa-i dai un pliculet de smecta daca iti bea. A mea ia cateva guri si gata. Dar am inteles ca e folositor. Multa sanatate:)

    • Multumesc mult , Rox!Si eu zic ca e de la miere, altceva nu putea fi .Pe mine nu m a avertizat pediatra :(.Doar ce am citit azi , pe ici pe colo.Daca stiam ….ce bine era :(.Ii dau ceai de menta si Hydrasec.Sper sa rezolvam rapid , mai ales ca nu e nimic infectios :(.O sa i iau si Smecta.Am intels ca nu e prea groazv la gust .Si cum ea refuza si ceaiul de menta , il dau cam fortat , mi e greu sa cred ca o sa ia smecta.Insa incerc.

      • Dana, mai adauga in articol ce ti a zis d-na doctor azi despre miere. Ca e toxica pusa in lichide fierbinti.

  2. eu cred ca are rosu in gat si de la viroza are scaune moi. Mai nou se recomanda sa nu mai dai regim strict – bine nu carne oricum dar fructe crude are voie daca vrea. Cica se vindeca mai repede. Iaurt, probiotice, ajuta – ultimele sigur si in raceala intr-o oarecare masura, regland imunitatea la nivel digestiv. scriu d p tel

  3. Eu am citit ca nu mierea in sine, ci doar faptul ca i-ai introdus un aliemnt nou poate a deranjat-o la burtica… In fond, flora ei bacteriana intestinala intalneste un ”inamic” nou si are nevoie de timp pentru acolodare…

    Sanatate si pupici Dariei!

  4. Noi papam miere cu painica si cu unt de vreo luna din cand in cand dimineata si nu a avut probleme.Stiu ca mierea cu apa calduta pe stomacul gol are efect laxativ,poate la ea a actionat ceaiul asa.eu am avut o mare dilema cu sursa de miere,nu stiam de care si de unde sa-i dau,pana la urma i-am dat miere luata direct de la apicultori din curte ,desi mi-era teama un pic.

    • Da.De la miere a fost diareea.Mi a confirmat doctora.Plus ca mi a spus un lucru pe care nu l stiam.Niciodata mierea nu se pune in lichide fierbinti, pentru ca devine foarte toxica.Mi a explicat ca exista multi copii care nu tolereaza bine mierea, decat dupa 3, 4 ani.N a fost nimic grav , un pic de regim si am reglat o.
      Pupam

  5. Pingback: “L-am omorât şi asta e!” « Noaptebunacopii's Blog

  6. Da..intradevar pediatrii nu recomanda mierea copiilor sub un an pe motiv ca ar putea provoca Botulism!!!(Am tot citit si nu am găsit nici un caz de botulism provocat de miere)
    Mierea impreuna cu apa calda sau cu ceai are efect laxativ in special mierea de mana (asa ca atentie la tipul folosit de miere)
    Noi am inceput sa dam mierea in ceai de pe la doua luni si jumate in cantitati foarte mici acum avem 8 luni.

    • Sa stiti ca asa este, nici eu n am auzit de vreun caz de botulism.Nu ma pricep atat de bine incat sa spun ce miere am folosit.Cert este ca ea n a tolerat o si a facut diaree, insa o sa mai incerc peste o perioada sa i dau din nou.Sa va traiasca puiul si sa fie sanatos!

Lasă un răspuns

