Premiere culinare

N am mai scris in ultima vreme despre noutatile meniului Dariei.Mi am amintit , asa ca o sa punctez acum cateva dintre ele si voi updata si acest articol asa cum imi propusesem.Unul dintre noile alimente introduse in ultima perioada a fost mierea, la care am renuntat , cel putin pentru o perioada , din motive de netolerat inca , finalizate si  cu o diaree ce m a determinat sa nu mai continui cu ea in alimentatia piticei.Chiar daca era intr o cantitate extrem de mica , nu a tolerat o , asa ca , nu insist.Ieri a mancat kiwi.Puteam sa il dau mult mai devreme , insa l am evitat.Foarte rau  am facut , pentru  ca e o sursa excelenta de vitamina c si pentru ca am constatat  ca ii place foarte mult.As putea sa l clasez ca fiind al doilea fruct in topul preferintelor ei , dupa mango , de care nu s a plictisit nici acum si pe care il mananca sub orice forma , crud, piure , in combinatie cu alt fruct, cu mare placere.Da, a ramas un mare fan al fructelor , ca si mine de altfel :).A fost apoi randul altui aliment: fasole verde.Initial am fost reticenta in a i gati fasole pastai , ma gandeam ca nu i va placea cu siguranta.M am inselat, normal :).I a placut chiar foarte mult .Am gatit o ca pentru noi , cu diferenta ca am folosit mai putina sare decat de obicei si i am pus ficatel de pui.A fost un succes ;).Nu mananca nici acum : peste, spanac si vita.Carnea de vita parca incepe sa i fie pe plac , insa nu ma pronunt deocamdata.In rest , mananca orice din meniul nostru , atunci cand e cazul.Adora supa de galuste, fructele , pilaful de pui si oul.Aaaa… a mancat si mazare cu pui de la noi.I a placut.”Pofteste”  in continuare fix la ce nu are voie  : pizza , cremvusti , cola , ciocolata :).Sa pofteasca in continuare , nu le va gusta prea curand :).

6 gânduri despre “Premiere culinare

  1. Pingback: O mână de frunze şi un premiu din suflet « Noaptebunacopii's Blog

Lasă un răspuns

