De ce e Daria a mea ?

  • Pentru ca suntem disperate dupa fructe si legume.
  • Pentru ca ne place sa dormim .
  • Pentru ca suntem nascute vara , asadar innebunite dupa caldura.Da,  prefer mai bine 40 de grade , decat -15.Si ea la fel, am observat o vara asta.
  • Pentru ca suntem ambitioase si meticuloase.
  • Pentru ca ne place sa iesim , sa interactionam cu alti oameni/copii, mult mai mult decat sa stam izolate in casa.
  • Pentru ca ne place Cola :).De fiecare data cand ma vede cu  cola , imi cere sticla, momentan , obiect cu statut de jucarie :).
  • Pentru ca nu ne plac papusile.Nu m am jucat ever cu papusile atunci cand eram de varsta ei si vad ca nici ea nu e pasionata de ele.
  • Pentru ca ne place foarte mult muzica.E fan  al anumitor melodii , inca din burtica.
  • Pentru ca ne plac ciorbitele acre .

Lista ramane deschisa, sunt convinsa ca o data cu inaintarea in varsta vom avea si altele in comun ;).

4 gânduri despre “De ce e Daria a mea ?

    • Eu stiam fix invers :).Ca fetitele seamana cu tatii , iar baietii cu mamele.La noi , vad ca si la voi , se aplica invers sintagma :).Si eu mi am dorit f mult sa aiba ochii mamei mele si asa mi a dat o Dumnezeu.Noi avem amandoi ochii caprui , iar ea ii are gri-verzi :).

Lasă un răspuns

