Despre noul meu sport :)

Adica despre kangoo jumps.M am indragostit de el. Este fenomenal de solicitant , de distractiv si de eficient.Pentru ca da , ghetele te obliga sa te misti incontinuu si sa iti incordezi tot corpul pentru a avea echilibru.La prima vedere , am spus clar  ca nici  macar nu o sa pot merge cu ele , dar sa mai si sar , sa ma  coordonez cu antrenoarea si cu celelalte participante, sa ma tin de toata ora fara sa cad de pe ele , tinand cont ca una bucata gheata are 2kg :).Eeeee….n a fost deloc asa , in momentul in care le pui in picioare , e foarte simplu , mergi normal pe ele ca si cand faci asta de cand lumea. Mai ales ca aceste ghete nu sunt destinate exclusiv sportului , ci sunt recomandate si pentru recuperari in urma unor accidente , leziuni sau dureri de spate, glezne, genunchi, osteoporoza ,  adica  sunt recomandate chiar de catre  medici , in unele cazuri.Mi a placut la nebunie demonstratia Kingai .E o super antrenoare, o super femeie, e plina de dinamism, te mobilizeaza la maxim , face show si mai arata si extraordinar de bine.Pfuu…as face naveta la Bucuresti doar pentru orele ei :).Insa avem  noroc de o antrenoare foarte bine initiata in tainele kangoo jumps , asa ca ne am scos.A fost distractiv, cred ca am fost peste 60 de persoane , intr o sala imensa, dar a fost si destul de solicitant , pentru ca , Kinga mergea printre noi si nu te lasa sa scapi asa usor.Asta imi place la un antrenor, sa te motiveze , sa te ambitioneze , sa tina o ora de sport ok din toate punctele de vedere.Miscarile de kangoo sunt pana la urma aceleasi cu cele ale aerobicului clasic , insa efortul depus pe ghete ,  e dublu.Ce sa mai …. mi a placut, e super, de abia astept urmatoarea sedinta ;).

16 gânduri despre “Despre noul meu sport :)

    • Multumesc ;).Pai kangoo fac de doar 2 saptamani.De slabit am slabit cu dieta si mult sport , 25 de kg acumulate in sarcina, asta acum cateva luni in urma ;).Am ajuns la greutatea de dinainte de sarcina ,chiar un pic mai slaba :D, insa nu ma supar dc mai dau jos vreo 2- 3 kg si la kangoo 😉

  1. Pai eu am tinut disociatul 3 saptamani… GROAZNIC DE GREU…. Sotului meu nu ii venea sa creada cata ambitie am… mai ales ca a mea cumnata facea prajituri multe in acea perioada pt. a nunta si cu toate ca mirosea super si imi erapofta, nici macar una nu am gustat :)) .. Am slabit doar 4 kg, si am pus inapoi 3… M-am chinuit degeaba… 😦
    Acum studiez dieta de care mi-ai spus…

    • Da , asta e dezavantajul multor diete, ca pui la loc intr un timp f scurt , tot ce ai dat jos .Regimul asta e unul usor in aparenta, dar e destul de greoi , in sensul ca trebuie sa mananci acelasi lucru zi de zi , o luna intreaga.Insa daca ai avut ambitia sa tii 3 sapt disociatul , asta o sa fie floare la ureche ;).Plus ca , cel mai mare avantaj : eu n am pus un gram la loc dupa dieta , chiar am mai slabit , de la sport.Acum mananc normal , insa nu fac excese si nu mananc seara decat un mar , o salata ori un iaurt.

  2. Super… Iti multumesc mult pentru incurajare!
    Intr-adevar, si la disociat,cand trebuia sa mananc acelasi lucru 3 zile la rand… innebuneam… Sunt convinsa ca si aceasta dieta de dificila, dar cred ca o voi incepe cat de curand…
    Multumesc inca odata

    • Cu mare placere ;).Vezi ca ai voie orice fel de salata , nu numai salata de varza , la discretie , paine eu luam French Toast , cea verde , o prajeam , pt ca nu are un gust prea grozav , ai voie inclusiv ficatei de pui si pateu de pui dimineata cu doar o felie de paine , pt ca are aport caloric mare pateul.In cazul in care nu o sa mai poti manca salata de seara , pt ca o sa vina si vremea asta 😉 , iti spun din exp , ai voie sa mananci iaurtul cu mix ul ala de la nutline din migdale , ananas si merisor , party mix parca se numeste.Mult succes iti doresc!

Lasă un răspuns

