Trafic de celule stem!

Pai din ce nu face romanul trafic , normal!Ma uitam ceva mai devreme la stirile despre acest nou caz.Dupa traficul de ovule , iata ca a venit si randul celulelor stem sa intre in vizor. Implicate sunt  mai multe clinici din Romania , care se pare ca  nici macar  nu aveau aviz  de functionare  din partea Agentiei  Nationale de Transplant si nici  autorizatie din partea Ministerului Sanatatii , autorizatii  de altfel obligatorii pt clinicile ce presteaza servicii de recoltare de sange placentar .Pai cum sa nu fii sceptic , cum sa nu te documentezi de 10 ori inainte si sa citesti sorbind cuvintele unui contract , cand in Romania noastra mirobolanta e posibil sa functionezi fara autorizatii , fara sa platesti taxe si muuuulte altele.Da, e posibil orice.La noi se poate :(.Am apelat si noi la o clinica ce ofera servicii de ” family banking”  de sange placentar, atunci cand am nascut o pe Daria.M am interesat cu mult inainte , am primit si  diverse recomandari, m am sfatuit si cu doctora mea , majoritatea au informatii de acest gen, fara sa favorizeze in mod subiectiv vreo clinica , ci pur si simplu din experiente sau cunostinte din domeniul medical.Nu am recurs la prelevare de celule stem de fite , sau ca e in trend , doar ca am mers pe principiul „paza buna , trece primejdia rea”.Sa dea Dumnezeu sa nu fie cazul sa ne folosim de ele!Noi am ales Cord Blood Center.Mi s au parut destul de seriosi si de implicati.Sper sa fi luat o decizie buna, insa repet , sa fim noi sanatosi si sa nu fie nevoie sa apelam la asa ceva.Aaaaa…..si sper sa fie printre cele 7 clinici care functioneaza corect si cu toate avizele la zi :).Cat despre noua stire…pacat de oamenii aia care au platit o palarie de bani crezand ca au ales varianta buna, subiectul fiind unul destul de sensibil , respectiv , viata copilului tau , chiar daca nu le vei folosi vreodata !

6 gânduri despre “Trafic de celule stem!

  1. O, Doamne..ce ingrozitor, incredibil la ce recurg unii oameni (daca se pot numi asa..) pentru bani. Si noi tot la Cord Blood Center am apelat, cred ca sunt printre primii care au recoltat celule la noi.
    Va pupam si Doamne ajuta sa nu ne folosim de aceste celule niciodata!

  2. si noi tot cu cord blood center suntem. si la david si cred ca si la raducu. ca nu ma apuc acum sa fac colectii de contracte… mi s-au parut ok si seriosi. timpul va dovedi daca ne-am inselat sau nu….

Lasă un răspuns

