A se viziona cu sonorul minim :)!

E o avertizare serioasa,  care cu siguranta o sa  menajeze timpanul cititorilor.Pentru ca Daria a scapat ca soacra in blidele nurorii si  pentru ca ii face o enorma placere sa tranteasca pe gresie tot ce poate emite sunete cat mai acute si deranjante auditiv , cel putin pt un adult 🙂 .Din nefericire nu e un episod tranzitoriu , ci unul cu frecventa.Zilnica , chiar.Am incercat sa blocam dulapul respectiv , insa e destul de incomod , fiind unul dintre dulapurile des utilizate in activitatile casnice.N au dat roade nici explicatiile calme si adevarate indreptate spre atentia sporita a Dariei, cum ca intr o zi sigur o sa se loveasca si ca sub noi sunt vecini care poate se odihnesc si ei la ora la care ea isi manifesta curiozitatile culinare.De fapt au functionat : 5 minute , cat si a gasit alta preocupare , dupa care , glont in dulapul cu oale, tigai si altele.Astazi a reusit sa tranteasca un asemenea obiect pana i a sarit smaltul de pe el.Vecinii sunt niste draguti, stim :D!Au suportat ei turele nesfarsite ale Dariei cu premergatorul pe gresie , pana sa mochetam.Asta e ….o relaxare deja.Am filmat o special , sa vada si sa auda si urechile ei cand va creste , ce am auzit eu azi, de mi a trebuit un minut sa mi linistesc timpanul si sa l asigur ca e totul sub control :).Pentru ea ……o mare distractie , normal!

Micuta gospodina:

 

4 gânduri despre “A se viziona cu sonorul minim :)!

    • Ohooo..bravo , asa …. copiii mici la nani , noi astia mari brambura pe net :).Offf…mare , mare , dar tu stii cat e de grea 😦 ? Mi a rupt spatele , mainile , cu toate ca perioadele in care sta in brate sunt limitate.Curand va trebui s o cobor cu sfoara de la etajul 3 pana jos :))).Greu , greu …cu ditamai pietroiul de copil 🙂
      Noapte buna!

Lasă un răspuns

