Trista…

Asa ma simt de la inceputul saptamanii.Poate si  pentru ca stiam ca urmeaza un eveniment foarte important pentru mine :(.Ma simt vulnerabila , ma afecteaza orice veste rea, plang din orice , ma simt atinsa de orice….Imi caut alinarea in Daria , incerc sa ma eliberez de starea asta de neliniste, frustrare , sensibilitate maxima si sa ma repliez in omul optimist care sunt de fapt .Nu prea reusesc.Nici macar nu mai dorm bine de cateva zile.Ieri m am simtit si mai rau , n am avut chef de nimic , m au rascolit amintiri frumoase , dar si altele  dureroase . De la prima ora mi am impus sa nu ma gandesc la asta, mi am impus sa mi umplu timpul cu altceva , sa ies afara, sa uit ……n am reusit.Nu am cum, este peste mine!Nici macar nu am vrut sa scriu , insa am simtit nevoia sa vorbesc despre ea.Astazi , pe blogul lui Gabi am aflat o alta veste rea , care iarasi m a rascolit  : Bubulina , micuta despre care am aflat de la Adina,  a  pierdut ieri batalia cu viata.Nu e drept sa se intample asemenea tragedii!Imi pare nespus de rau , nu mi imaginez decat ce e in sufletul acelor parinti si ma rog la Dumnezeu sa i intareasca :(.Vreau sa scap de starea asta care a pus stapanire pe mine , nu mi place , nu sunt eu , eu stiu sa lupt si sa merg mai departe.Am invatat asta din toate greutatile pe care le am dus , chiar daca aparent par inca un copil.Da….sper sa ma detasez de starile astea , trebuie!

7 gânduri despre “Trista…

  1. Da, TREBUIE!
    Din pacate, viata este de cele mai multe ori nedreapta… de fapt nu este… pare. Spun pare deoarece, cred cu tarie, ca viata ne ofera un oarecare echilibru, pe care poate nu il sesizam la timp sau poate suntem atat de indurerati incat nu dorim sa luam in seama… Eu cred ca nimeni nu primeste mai mult decat poate duce… cumva suntem testati in permanenta si in felul acesta ni se atrage atentia asupra lucrurilor pentru care trebuie sa fim recunoscatori. … zic eu.
    Nu zic sa nu pui la suflet, pentru ca ti-as cere sa te dezumanizezi… in schimb iti reamnitesc ca trebuie sa fi tare si recunoscatoare pentru tot ce este bun in viata ta.
    pupam.

  2. O sa iti revii.Crede-ma stiu ce spun.E si mai rau cand totul din jur ti se lipeste de sufletul deja prea mult ranit.Asta e cu oamenii empatici.Dar stii,noi,empaticii,suntem ajutati de Dumnezeu.Pe cat de multa durere simtim,pe atat de multa putere primim.Asta e,azi vezi lucrurile rele,maine culorile vietii iti vor inunda sufletul si ochii.SI asa,zi dupa zi,trecem peste toate.Dumnezeu nu da nimanui o incercare pe care nu o va putea depasi.

  3. Trimitem un milion de pupici si inca unul de imbratisari .Nu uita ca trebuie sa iti revii pentru minunea care asteapta atatea de la tine.Te inteleg,intr-un fel,si eu am avut momente din astea dar capul sus,cauta partea frumoasa a lucrurilor ce te inconjoara .Va pupam cu mare,mare drag si asteptam mesaje mai vesele de la voi.

Lasă un răspuns

