Vin sarbatorile!

Oficial , de ieri,  suntem in luna sarbatorilor de iarna si a  cadourilor.Mai e atat de putin pana la Craciun …. pfuu… nu stiu cum a trecut si anul asta , pe unde a trecut , cert e  ca repede mai trec anii :(.Am inceput deja sa cumparam cadouri  , lista e departe de a fi acoperita pe de a intregul , insa ne am apucat  de acum pentru a evita imbulzeala ce se va crea in prag de Craciun.Saptamana asta suntem in cautari de cadouri si  pentru Nicole :).De abia asteptam  sarbatorile , daca mai si ninge o sa fie grozav.Apropo , ati vazut pe undeva saniute pentru copii , cu centuri de siguranta?Ne am hotarat sa impodobim bradul mai devreme , adica de Mos Nicolae.Nu stim cat va rezista curiozitatii Dariei , mai ales ca intrarea e libera :)).Adica , in sufragerie nu exista usa .Proasta inspiratie, insa e pe lista de rebranding  a apartamentului de anul viitor.La mall au aparut diverse personaje de iarna si o gramada de lumini colorate , preferatele piticei.Ne a tinut ieri 20 de minute sa vizioneze un om de zapada.In rest , e bine.N a mai racit de vreo 2 luni , mananca foarte bine , somnul e la loc de cinste.Nu ii dam nimic pentru imunitate , pediatra ne a sfatuit sa o lasam free :).Afara e un ger groaznic , insa tot am iesit vreo ora dimineata , cat sa platim niste facturi si sa facem mici cumparaturi.Eu,  am reusit sa mai slabesc vreo 2 kg, un lucru bun tinand cont la  cate bunatati culinare  va fi supus organismul de sarbatori, asa ca au unde sa se aseze :).

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.
8 gânduri despre “Vin sarbatorile!

  1. Mai ,dar frumoase mai sunteti!Eu nu prea mai fac liste pentru ca nu prea se potrivesc cu socoteala si am renuntat.Felicitari ca ai slabit,dar poete imi zici cum te ingrasi,ca la mine nu vrea sa se puna si ma cam bate vantul,de parca nu are altceva mai bun de facut.Daria vad ca e cuminte,strangareata…..buna la casa omului.Eu la a mea nu i-am dat niciodata de imunitate si sper sa nu fie nevoie la nimeni.Va pupam si spor la cumparaturi.

    • Multumim :).Hmmm….retete de ingrasat nu am , sa stii :).Oricum esti o norocoasa ca nu te ingrasi , ca poti sa mananci orice , oricand, serios.Daria are deja o obsesie pt pietre :).Eu ii mai dadeam anul trecut Imuno baby sirop , insa anul asta nu i mai dau nimic si vad ca e foarte bine pana acum.Pediatra noastra nu prea e de acord cu imunizarea venita din afara cu fel de fel de siropuri sau vaccinuri.Va pupam si noi dulce!

Lasă un răspuns

