Activitati

Sau fiecare cu ce il doare , mai pe romaneste :).Daria , cu chef de joaca , de harjoneala , de atentie maxima si rasfat la fel, cu aceeasi perseverenta intr ale draciilor bebelusesti, cu un spirit de mic explorator dus pana la extreme de multe ori si incheiat cu  accidente mai mult sau mai putin lipsite de importanta.Este intr o continua alergatura, deci nu i stau picioarele decat in somn, fara pic de exagerare.Nu i chip sa stea linistita decat atunci cand este prinsa intr o activitate care ii creeaza cu adevarat placere.Una dintre ele  si inedita chiar , multumim Mosului Nicolae 😉 este scrisul , desenatul.A primit o tablita magnetica careia nu i mai da drumul din mana.Ma gandeam eu ca o sa i placa ;).Asta o data.Cum ajunge tati al ei , seara de la servici , incepe partea a doua a rasfatului si a datului in spectacol , de prima parte sunt responsabila eu :). Are nu are chef este plimbat de mana prin toata casa , provocat la harjoneala , sau la rasfoit de carti.Aaaa…da , o alta activitate interesanta , ne a innebunit cu cartile.Cum se trezeste dimineata , vrea carti , inainte de culcare tot carti , cand iesim afara e in stare sa si ia biblioteca dupa ea.O sa i scriu Mosului acest aspect .O vrea pe Clopotica, ar fi in stare sa o decupeze din carte 🙂 .Surprinzator , dar este prima papusa de care este realmente atrasa.Pana acum nici o papusa nu a reusit sa i capteze interesul si atentia.Nu am vazut o pe nicaieri, mai cautam pana la Craciun.Tati lucreaza mult , abia seara dupa ce o culcam pe Daria apucam sa stam si noi de vorba si sa povestim care ce a facut peste zi.Eu , chinuita de o falsa nevralgie ce mi a cuprins jumatate din maxilar.De fapt era o carie in interior.Am rezolvat o si daca tot m am mobilizat si am ajuns la stomatolog , care una peste alta e si prietena mea si are o mana extrem de usoara , nu ma dau pe mana altcuiva never, m am hotarat sa mi tratez toata dantura de micile carii aparute din perioada sarcinii si a alaptarii.Nu sunt ele o problema majora  ,  insa nu am suportat niciodata sa am probleme cu dantura.Adica e un aspect la care tin extrem de mult si recunosc unul la care ma uit si la alte persoane :D.Mai am 2 plimbari de executat pe la cabinetul prietenei mele si sunt gata.Curand , adica dupa ce ies si lateralii piticei , ii comand pasta de dinti si periuta aia frumoasa de la Organic Baby cu clepsidra  si ne punem pe treaba. Apropo, sunt foarte multumita de gelurile de dus pe care le am comandat de la ei.Crema , cea de la Weleda , e putin cam grasa , dar merge deocamdata.Data viitoare incercam si altceva.Tusea parca incepe sa dispara , mi se pare ca nu mai tuseste atat de rau noaptea, iar ziua mult mai rar sau cand ia prima gura de aer rece, de fapt cald , ca azi a fost primavara la Pitesti.De sambata se pare ca vin ninsori , slabe  ce i drept , fix cand plecam noi la drum.Asta e, e iarna!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.
17 gânduri despre “Activitati

  1. Ca sa stii ce te asteapta…noi mai nou jucam un fel de leapsa combinata cu fata-ascunselea in casa. Adica pitica ne impinge sa alergam si ea fuge dupa noi, noi ne ascundem si ea ne gaseste si tipa. Saracii vecini cred ca sunt deja exasperati:d. Jocul se cheama „pinde pinde mami” si se repeta aproape in fiecare seara spre vesnica mea oboseala.
    Eu am inceput sa o spal pe dinti la primii doi:d. Intai in joaca sa se invete, apoi mai serios. Folosim nenedent si sunt multumita de ea:). Sa-mi spui si cum e pasta de la organic..

    • Aaaaaa si ea e disperata dupa pititea :).Se ascunde si s o vezi ce cuminte sta pana cnd o gasesti , radem de ne prapadim , nu iese pana n o gasesti si iti face bauuuu :))).Si noi avem o problema cu vecinii , la cat e de galagioasa si la cate scapa pe jos , insa sunt draguti saracii de ei :)).Acum dupa sarbatori ma apuc si eu s o invat cum e cu spalatul pe dinti.Dupa ce comand si o si folosim o sa ti zic cum e pasta de dinti.Periuta mi a plcut ca e haioasa rau , cu clepsidra aia si floricica zambareata :)).Va anuntam ;).

  2. Si noi suntem pe urmele voastre, acum a inceput si pitica mea sa exploreze casa si trebuie sa ma tin tot timpul dupa ea :-)…ce sa facem…ele sunt micile stapane :-). Si referitor la carticele, eu i-am luat din Cora (cred ca s-a deschis si la voi, nu? parca asa stiam) 2 carticele micute rotunde la colturi. Au poze cu animale, ma gandeam ca reusesc sa o invat ceva…dar pana acum o intereseaza doar sa le roada…
    Pupici si multumi pentru sustinerea de la concurs.

    • Bravo , bravo….asa va vrem!Da, din pacate acum e o perioada foarte interesanta pt ei , insa si periculoasa in acelasi timp.Noi am renuntat la orice obiect de decor care ajungea la inaltimea ei.Acum se ridica pe varfuri ori se urca peste tot , in caz ca nu ajunge la ceva :).Nu avem Cora :(.Inca.Am auzit ca s a r deschide , insa nu mai stiu nimic nou.Ei nu i mai plac astea mici , eu i am luat de girasol cu numere , cu cifre, cu forme, culori.A trecut la carti mari cu animale , povesti etc.Cu mare drag va sustinem si sper sa fiti si castigatoare.Pupam

      • Aaaa, sunteti evoluate 🙂 Sper sa gasesti atunci cartulii potrivite pana la Craciunel. Si noi am redecorat, am ridicat totul mai sus :-)) am scos si manerele de la sertarele de jos sa nu le poata deschide :-).
        Pupici fetelor, sa aveti o zi frumoasa!

  3. Dragalasa foc.A mea se urca pe o masuta din sufragerie si lalaie,cat despre alergat nu mai zic.Tablita e grozava,avem si noi dar a pierdut pixul.Ma bucur sa aud ca sunteti mai bine.Pupici.

    • La fel si voua!!Uuuuuuu…are o energie in ea , cum au toti copiii de fapt.Insa un copil vesel e si un copil sanatos , parerea mea.Nu am timp sa ma plictisesc , respir putin cnd doarme la pranz , in rest sunt in priza zilnic :).Pupam si noi!

  4. Cunoastem bine plimbarile de manuta prin casa, rasfoitul cartilor si papatul burticilor. Sunt atat de dragalasi! Sanatate multa! Sper sa va treaca repede tusea.

Lasă un răspuns

