Weekend in deplasare

Am revenit.Dupa weekend ul petrecut la nasii nostri si ai Dariei.Era programat de ceva vreme si in sfarsit am reusit sa dam o fuga la ei.Daria a fost linistita in masina aproape tot drumul.Ne au salvat cartile pe care le pregatisem de acasa.Au fost singurele care au atras o.Asa ca tot drumul am citit, am numit animale , pasari de vreo 100 de ori fiecare :).S a plictisit putin spre final , insa eram deja in oras.S a dat in spectacol tot weekend ul , doar era atractia, a cotrobait fiecare coltisor , nu s a dezlipit de Edi , baiatul nasilor.A dormit bine , ca si acasa de altfel.I am luat tarcul de joaca pe care l am transformat in patut si a dormit toata noaptea dusa.La intoarcere a dormit jumatate din drum ,am plecat destul de tarziu si la ora la care ea doarme cand e acasa ,  iar cealalta jumatate si a facut de lucru cu niste bebelusi  carora le a dat sa manance , i a adormit , le a cantat si ce  mai stie ea sa  faca in materie de mamica a bebelusilor ei.Am ajuns cand deja se intunecase , aproape de ora de baita.Bunicii erau la noi ,  s a bucurat tare mult cand i a vazut , le a aratat bagajele , jucariile numai sa se prinda ca ea a fost in deplasare.A fost frumos , ne am simtit foarte  bine, Daria la fel.Aaaa…se pare ca mediul i a fost favorabil.Au iesit si lateralii , asa ca la numaratoare se prezinta 6 dinti.Ieri a fost zi de curatenie generala.A stat pe capul Danei toata ziua, i a bagat jucarii in ligheanul cu apa , i a rupt toate rolele de hartie , iar dupa ce geamurile sclipeau a venit donsoara in inspectie si le a verificat cu manutele ei gingase :D.Noroc ca Dana e prea calma si iubeste prea mult copiii.Multumim , Dana!A venit si la noi in sfarsit iarna.De dimineata ninge linistit cu fulgi mici , e ger crunt  si  se pare ca se inteteste ninsoarea.E clar , trebuie sa i cumparam saniuta.Iar suntem in dileme ce cadouri sa mai cumparam , care ce i trebuie fiecaruia si iar mai pierdem niste timp prin magazine.

 

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.
2 gânduri despre “Weekend in deplasare

    • Am plecat la 6 de la ei .Chiar imi era imposibil s o mai tinem pe drum , se plictisise , plus ca prin Bucuresti dormea .Nu vreau sa par neserioasa , insa chiar n a fost un moment favorabil.Sper sa ma revansez ;).Data viitoare fac o surpriza si anunt cand sunt direct in capitala :D.Oricum m am gandit la voi , eram sigura ca o sa fiu trasa de maneca :)).Sper sa ne vedem curand!Pup

Lasă un răspuns

