O, brad frumos!

Sambata dupa amiaza am stat cuminti acasa si am impodobit bradul.L am scos frumos de la pastrare si am purces la treaba.Decor superb,  mai ales ca afara incepuse sa ninga.Ne asteptam ca pitica sa fie cel putin entuziasmata , insa efectul a fost fix invers.N a interesat o absolut deloc actiunea.Avea cu totul alte activitati  precum, plimbatul bebelusilor, aruncatul sosetelor , fir ar ele sa fie cu cine le a inventat  si altele.Nici macar globuletele  n au atras o , nimic.Spre final , specific ei, parca a devenit putin curioasa.Si daca initial ne faceam griji cum o sa stea bradul nostru  frumos fara sa fie doborat de forta acestei mici creaturi , adica Daria ,  ei bine , dezinteresul ei a fost salvarea noastra.Pentru ca da , sta frumos la locul lui, mangaie globuletele , nu trage de el , iar deseori o gasesc contempland ul minute in sir fara sa l atinga macar.Asa.Bun.Bradul e gata , sa vina cadourile 🙂 !Adica Mos Craciun cu cadourile!Ca noi tot alergam de vreo saptamana si tot n am incheiat lista :(.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

 

16 gânduri despre “O, brad frumos!

  1. Si noi ne pregatim de ornat, cred ca pe miercuri. Craciunul il facem in deplasare, cu bunicii, dar vrem brad si acasa. Si eu sunt curioasa de reactia matzei:).
    Pupici Dariei si un Mos bogat!

    • Spor ;)!Frumos , noi plecam in deplasare, tot cu bunicii , insa la curte , la casa , ne strangem acolo :))).Dariei i s a parut ff neinteresant :).Chiar astept sa vad cum reactioneaza Andreea.Pupici si de la noi si un Mos incarcat de daruri la asa fetita cuminte!
      P.S.Ai vazut ca nu au mai bgt ghetele? 😦

  2. Noi n-am facut inca bradul si la fel…ma astept sa trebuiasca sa stau permanent de paza sa nu-l rastoarne cineva.. :-), poate avem si noi noroc si aceeasi reactie. Mi-au placut tare pozele, sunteti doua frumoase!! La asa fete sigur vine Mosul incarcat de cadouri 🙂
    Sarbatori fericite, liniste in suflet si sa va bucurati de familia voastra frumoasa!

    • Sunt sigura ca va sta la locul lui ;).O sa vezi.Asa ma speriasem si eu si cand am vazut cat de neinteresant i s a parut m am linistit :).Multumim la fel , dragelor, sarbatori calde si frumoase alaturi de cei dragi si un Mos bogat bogat ;)!

  3. si noi il facem joi, cand o aducem din deplasare. eu vreau insa sa pun doar globuri incasabile anul asta, ca nu prea am incredere in echilibrul smarandei. la voi deja e alta viata 🙂
    cum ati rezolvat cu cizmele?

    • Asa sunt si ale noastre.Nu ne am „riscat” cu din alea de sticla :).Spre surprinderea noastra vad ca e linistita , n a sarit pe el.Offf…cu cizmele….sunasem vineri , rezervasem o pereche , dupa spusele tipei soseau luni si n au mai sosit.Si nici perspective nu sunt sa ajunga prea curand, cica din ianuarie , daca mai aduc :(.Pana la urma ii iau ceva de la deichman, nu sunt ele grozave , dar macar ne facem treaba cu ele si nu se uda la picioare.Spor la impodobit!

  4. Mamico, ti-am spus sa nu te temi, ca si noi am avut copii mici si bradutul a stat la locul lui!
    Bravo, Daria! Nu m-ai dezamagit.
    Pupam fetita si parintii.

  5. Nici nu mai e nevoie sa spun cat de scumpici mi se pare Daria!Ce „mamica ” devotata e ea,cum isi ingrijeste bebelusii!Sunt sigura ca Mosu’ nu va mai avea loc sub brad cu cadourile pentru asa fetita cuminte !Noi va uram de pe acum Craciun fericit caci nu vom fi pe langa calculator de poimaine!

    • Daa….sa stii ca e devotata :).Le da mancare , ii culca , se joaca cu ei , le da suzeta ei , ceea ce e mare lucru , adica e singurul obiect strict personal la care nu renunta asa usor :).Cadouri …ea va primi din nou cele mai multe , sunt convinsa ;).Deja strangem pungute , pungute cu cadouri :).Craciun fericit si voua fetelor si sarbatori linistite alaturi de cei dragi!Aaaa….si un Mos cu sacul plin de cadouri.Sunt sigura ca le meritati ;).Pupam.

  6. eu nu renunt la traditie… asteptam pana pe 24 pentru a impodobi bradul. 🙂 Am un pic inima stransa ca va incerca sa il jumuleasca…. dar ne-om descurca noi pana la urma 😉
    Spor la cumparaturi si un Mos darnic va dorim!
    Pupacim.

    • Bravo!Pana sa o avem pe Daria , la fel procedam si noi.Dar acum parca vreau sa l vad mai devreme facut , adica sa l tinem mai mult .Nu crad ca o sa l jumuleasca .Sper.Daca iti amintesti , anul trecut Daria l a cam jumulit , era sa cada pe ea , daca nu era cu taica so :).Dar Maria va fi o cuminte , o sa vezi ;).Multumim la fel si pupici!

  7. noi ne mai tinem pofta in frau cu decoratul casei pe exterior. E suficient pentru a ne satisface dorinta de vazit luminite. 😛

    Maria, cuminte??? am dus-o ieri la mine la birou… ca a venit Mosu’ – l-a tras de pantaloni, de mai aveau putin si ii cadeau, se tinea de hainele copiilor mai mari si isi facea loc printre ei sa ajunga in fata, a dat iama in sacul Mosului acaparand mai multe cadouri, a jumulit bradul…. a fost circ. 🙂

Lasă un răspuns

