Daria si colindatorii

Scurt , ca sunt franta de oboseala.Azi am alergat ca niste bezmetici toata ziua.Macar am alergat cu scopuri precise si speram,  aducatoare de bucurii.Am primit spre seara colindatori.Copiii de pe scara si alte grupuri de copii.I am asteptat cu dulciuri, portocale si covrigi.Eeeee…timp de vreo ora cat s au derulat scenele , adica sunat la interfon, urcat copiii pe scara cantand , Daria a fost in priza.Efectiv n o puteam controla.Era atata de fericita , se invartea prin casa , nu si gasea starea , iar cand deschideam usa si ii vedea pe copii cantand era in extaz.Problema aia mare , era cand inchideam usa.Se punea pe plans :).Dar jalete , nu lacrimioare.Tragea de clanta sa i deschid usa , probabil sa vina copiii din nou la ea.Am potolit o cu greu , i am explicat care e treaba cu copiii , cu ce fac ei si de ce fac asta.Nu ma astept sa fi inteles ca la carte , dar s a mai linistit.Pana la urmatoarea tura , cand incepea distractia din nou.M am distrat si eu :).O intrebam cum cantau copiii si imi raspundea go , go , dar cu intonatia colindului :).Adica stia ea ce canta , nu era chiar lalaiala.S a linistit abia cand a venit Alin si am plecat de acasa.Ulterior am aflat ca distractia s a prelungit la bunici , cu alte ture de colindatori , cu chitara , grupuri de studenti de la teologie .Imi imaginez ce show a fost pe acolo.Tot in lipsa noastra au primit si vizita preotului.A pupat icoana singurica.Stie de la noi ;).Am ratat momentul, dar am primit toate detaliile , la pachet.Mda.Maine , sigur mai vin copii.Adica o iau de la capat.

7 gânduri despre “Daria si colindatorii

  1. Pingback: În cutiuţe mici, de argint | Noaptebunacopii's Blog

Lasă un răspuns

