Craciun 2010!

Am avut un Craciun linistit, odihnitor, plin de bucurii.Se intampla foarte rar sa plecam de acasa de Craciun si de Paste.Nici de data asta n am facut exceptie , asa ca l am petrecut in familie.Ne am odihnit , ne am primit cadourile , ne am bucurat de emotia  de pe chipul piticei cand a primit multimea de cadouri , caci da ,  la ea a nins cu cadouri.Ne am vizitat familia, dupa care ne am retras  cu totii  la curte si ne am infruptat din toate bunatatile pregatite.Si asa am tinut o 2 zile in  vizite, odihna, iarasi vizite , iarasi odihna sau joaca cu Daria , care a fost in priza.Mai ales de cand a primit bilele de la Mosu ‘ , e un haos total la noi in casa.Una peste alta a primit ce si a dorit , a primit si ce avea nevoie , da , are in sfarsit ghete de iarna.Foarte bune , caci de azi noapte ninge fara oprire,  la noi.Ne am bucurat sa i vedem fata ei mica  plina de emotie , cand s a trezit dimineata ,  a mers la brad si a vazut cadourile.Am avut parte de un Craciun asa cum ne am dorit , suntem sanatosi cu totii  si parca asta e cel mai important.Plus ca  , de cand e Daria in familie , parca simt  gustul sarbatorilor din trecut si Craciunul e mai special , cu ea.De fapt , fiecare zi e speciala cu ea.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

 

 

 

3 gânduri despre “Craciun 2010!

    • Daaaaa.Ne a innebunit.A sesizat o in cartea de la Adevarul si de atunci a inceput pasiunea.De cand a primit o de la Mos nu se dezlipeste de ea nici la baie , nici la somn , nici la mancare.Peste tot e cu Clopo , in brate :)).Sarbatori fericite si voua, Oana si multa sanatate !

  1. Mi-a placut la nebunie reactia ei timido-curioasa la vederea cadourilor!
    Sunt sigura ca ati avut parte de un Craciun minunat. 🙂

    …. dar in tot vraful acela de cadouri, Mosul nu a lasat decat pentru Daria?? 😛

Lasă un răspuns

