Revelion 2010

Am asteptat  incheierea  anului 2010 , in vizita la bunici , alaturi de familie.Am inceput un 2011 , acasa la noi , cu urari de bine , sperante si vise pentru noul an  si o cupa de sampanie rece.Asta deoarece la ora 10 30 , Daria a capitulat.Am adus o acasa aproape cu ochii inchisi si obosita la maxim.Noi , am ramas in compania unor invitati , intr un cadru intim , linistit , insa plin de voie buna pana tarziu in noapte.Daria nici  nu s a sinchisit sa schiteze vreo foiala sau vreo trezire , in ciuda zgomotelor noastre, ce i drept controlate , ca doar dormea copilul.La 9 dimineata,  eram in picioare , caci Daria era satula de somn si noi…. praf de obositi.La bunici si a facut de cap , ca de obicei, caci rasfatul e la loc de cinste , la bunici.Ulterior , am renuntat  la rochita eleganta cu care o imbracasem , pentru ca a alergat incontinuu, asa ca,  am facut o comoda.In rest , in asteptarea lui 2011,  a facut curatenie prin casa, ne a sorcovit , drept pentru care s a ales cu buzunarele pline de bani, a gustat dintr o prajitura de casa cu ciocolata  , care  i a placut :D, a probat scaunelul lui taica so , de cand era de varsta ei si a dat ture dintr o camera in alta.Pana la 10 , cand a inceput sa emita semnale de oboseala.Ne am retras catre domiciliul nostru.A doua zi am dus o la curte, unde s a mai dat putin in spectacol si unde am facut primele poze in formula completa din 2011.Recunosc ca avem putine poze in care suntem toti trei ,  sau noi doi , tocmai pentru ca unul dintre noi trebuie sa faca pe fotograful.Asa ca ne am bucurat de o sedinta foto super, oferita de bunicul Dariei.Si cum spuneam , sa fie 2011 un an plin de bucurii , de belsug , cu multa sanatate , multe proiecte si realizari , mai ales ca incep serviciul anul acesta, un an plin de momente frumoase.La multi ani!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.
14 gânduri despre “Revelion 2010

  1. Ma bucur ca ati petrecut frumos,dar e totala Daria.Sa aveti sanatate multa pentru a va bucura de ea,iar anul acesta sa va aduca si mai multe bucurii si impliniri.Pupici pentru fetele frumoase.

Lasă un răspuns

