Peisaj complet

Pai , a nins doua zile incontinuu, asa ca s a asezat ceva zapada , echipament corespunzator avem ,  saniuta avem , chef de plimbare este,  asa ca am iesit la sanius.Noi doua.Ne am distrat de minune.Daria a fost extrem de vesela, pentru ca ii place foarte mult zapada.Am tinut o afara pana cand i a inghetat nasul :).Diseara, il scoatem si pe tati , la o tura ;).

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

 

5 gânduri despre “Peisaj complet

  1. Mai ce frumos v-ati distrat voi ca fetele :). La Bucuresti este zapada dar nu suficienta pentru sanius si nici peisajul nu este atat de frumos ca la voi. Imi place la nebunie asorteul Dariei (manusi, fular, caciulita) si, in special, ghetutele. Vad ca nici voua nu va lipseste suzica la plimbare :). Te pup.

    • Nici la noi nu e asa in oras.Eu am dus o intr o padure, pe unde ne plimbam vara si era superb.Ghetutele….daca nu ne au scos peri albi pana le am gasit.Suzie i o mai dau eu cnd iese afara , acum cnd e ff frig pt ca tipa incontinuu de bucurie si tare mi e frica de urmari :).Asa ca ii inchid gura cu ea , mai mult fortat :).Pup si eu!

Lasă un răspuns

