Testimoniale Organic Baby

Am primit cu ceva vreme in urma, o invitatie din partea celor de la Organic , in care sa scriu cateva cuvinte legate de „colaborarea” cu ei  , serviciile si produsele lor.Am citit mail ul , insa din motiv de Daria care imi ocupa intreaga zi , am amanat raspunsul catre ei.Dar cum nu mi place sa raman datoare , astazi mi am amintit de mail si mi am facut timp sa scriu cateva cuvinte despre produsele pe care le am comandat de la ei si implicit serviciile lor.Produsele , cel putin gama comandata de mine , sunt  pe placul meu , adica , da , au fost foarte ok si sunt tare multumita de ele .Cel putin pasta de dinti cu mandarine , e o „bunatate” pentru Daria :)).Serviciile , impecabile, serios.Adica , seriozitate, promptitudine, bun simt si disponibilitate pentru orice intrebare , la discretie.Livrare rapida , fara nici un fel de probleme, chiar si  un telefon din partea echipei Organic  de multumire dupa fiecare comanda efectuata.Una peste alta , fara nici un iz a reclama , eu sunt multumita de produsele si serviciile lor , asa ca o sa continuam parteneriatul si in 2011 ;).Felicitari echipei si tineti o tot asa!

2 gânduri despre “Testimoniale Organic Baby

Lasă un răspuns

