Sales

Tot pentru Daria, normal.Adica , am dat iama azi  la Zet si nici nu vreau sa mai pronunt macar , cati bani am lasat acolo.Nici nu stiu de ce ma vait , ca nu mi baga nimeni mana in buzunar, serios 😦 . Si nici macar nu ma potolesc , deja ma gandesc cum sa fac sa ajungem la Bucuresti pe la Zara , pe la Mothercare si pe la H&M, care cica s ar deschide cat de curand, dupa spusele informatorilor mei din capitala :).Reduceri , reduceri , dar n am limita cand intru in magazinele pentru copii.Oficial , ar fi trebuit sa trecem  la marimea de 18 luni.In cazul Dariei , am trecut la 3 ani.Hainele de 3 ani ii vin si ei bine la maneci , nu o strang si nu sunt nici mici :).Acum, depinde si de magazin , da.Ca fiecare are diverse marimi , care se potrivesc sau nu , sau diverse croieli.La Zet am cules tot ce se putea.Deci , ne mutam si pe la altii.

22 de gânduri despre “Sales

  1. de la zet iei de 3 ani? ca eu pana acum n-am fost in stare sa nimeresc marimea corecta daca nu eram cu copchila dupa mine.
    altfel, eu am facut MAREA MAREA MAREA greseala sa intru la naturino. unde de obicei sunt infect de scumpi pantofii, acum erau redusi. si am luat ca o idioata 2 perechi, pt la vara, la ochi asa, ca am luat mai mari. evident, exista varianta ca la vara sa nu poarte 21 si sa raman cu pantofii scumpi chiar si ieftiniti in dulap.

    • De la zet , da, de 3 ani ii vin hainele.Body urile cel putin , sunt fixe fixe , astea de 3 ani, si marime mai mare n au, cica.Stai linistita , o sa i poarte sigur la vara ;).Dariei ii vine si acum 21, insa depinde mult de model.Spre exemplu balerinii de la Zara , aia mici si stramti , cu bareta peste, nici macar 23 nu i intra in picior :(.Stam prost rau la incaltaminte :(.Vine primavara , n am nimic pt ea.Naturino , zici ca e magazinul?Cat de scump inseamna scump :)))?Ca m as risca , daca sunt de calitate.

    • Am tras cu ochiul la Naturino, ca ma rodea rau :)).Arata misto incaltamintea, dar preturile ….aoleuuu….300 de ron o pereche de pantofi???Pfuu….cam mult .Macar de i ar purta mai mult , dar o vara?!?Hmm…zi mi cu reducerile , ca pe site n am vazut nimic :(.

  2. Sa le purtati sanatoase, dragelor, si la cat mai multe cumparaturi :). Pai, cand vine vorba de bebici cine se uita ce si cat da. Nici eu nu reusesc sub nici o forma sa ma tin de un buget in acest sens dar cred ca nici nu vreau :D. Sa te uiti si la Kiabi pentru ca au hainute super dragute si mai deosebite decat „uniforma” generala. Te pup cu drag.

  3. maria- vaaai, de cand ma gandesc cand ii vine marimea 21?:))) tu zici ca la vara? eu parca inclin spre toamna, de fapt in seara asta am inclinat spre toamna prima oara
    sunt scumpe rau la naturino dar in mare delicioase:)

  4. Si mie imi plac la nebunie body-utzurile de la Z, de ce oare nu fac si marimi mai mari?! Cerere sigur exista! Noi deocamdata mai tragem de cele de 2A.
    Va pupam si sa poarte sanatoasa pitica lucrusoarele!

    • Si mie imi plac , desi ….cel putin in cazul nostru, pe corp sunt ok , dar manecile sunt scurte :)).De aia ii si cumpar de 3 ani .Cred ca asta e croiala lor.Cele de la tex , spre ex , corespund f bine.Multumim , Lumi!Pupici si de la noi

  5. Dana,ia ghici unde am fost eu azi?Si ieri?Si sambata?Si joia trecuta?La cumparat de haine pentru copilasi.Asa ca te inteleg perfect.Nici eu nu ma pot abtine,desi pica dulapurile pe ei de haine multe ce au.Noua,din lipsa de firme mari in oras,ne plac cele de la C@A,mai sunt si altele,dar astea sunt pe primul loc.
    Va pupam si spor la shopping!

  6. sa le poarte cu placere iar tie spor la cumparaturi in continuare! 😉 Eu inca stau in asteptare… deocamdata are mai multe decat poate purta, iar pentru viitor mi-e teama sa ma avant. are deja 81 de centimetri la 9 luni si jumatate. Hainutele de 1 an de la next ii sunt deja mici, de la kiabi si tex are de 18 luni iar in baby club-urile de 80 de cm nu prea mai intra. Zara si GAP-ul de 12 luni le-am lasat in urma… iar la picior poarta intre 18 si 22 (depinde de model). Cum deocamdata are hainute gramada, nu ma avant sa cumpar ca nu stiu cat va mai creste pana in primavara… la cele de vara nici nu ma gandesc.

    Spor la cumparaturi in continuare!

    • Mersi , Gabi!Acuma , adevarul e ca nu prea mai aveam hainute pt ea .A crescut mult in ultimele luni si chiar era nevoie de un schimb de garderoba.Si inca mai am de cumparat , incaltaminte , cel putin nu are nimic de primavara :(.Eu ii cumpar acum de 3 ani , iar pt la iarna , daca gasesc ceva frumos ii cumpar de 4 ani.Pana acum le am nimerit :)).Dar trebuie sa stii marimile si croiala diverselor magazine.Pup.

  7. Eu i-am luat Iuliei de 2 ani body-urile de la Z(are un an). Ai dreptate nu corespund marimile. H&M, are haine geniale pentru fetite, mi-a adus si mie masa Iuliei cateva, geiale. C&A, nimic foarte special, iar la Kiabi ieftin si nu foarte calitativ, dupa parerea mea.

    • Da , nu corespund .Cel putin la body uri ti am zis care e prbl la noi: bune pe corp , dar manecile f scurte :(.H&M sunt bestiali , in general , adica si la haine pt noi , sunt fan.De abia astept sa se deschida.
      P.S.Cum mai sunteti cu lapticul?

Lasă un răspuns

