Vechi si noi despre Daria

Parca din ce mai trece cate o luna , mai bine ne intelegem cu pitica.Ori mi se pare mie , ori chiar devine mult mai constienta si mai interesata si de altceva in afara de joaca, somn, papa, etape normale adica.E  mai rabdatoare si parca da semne ca uneori energia ei excesiva ,  o copleseste totusi,  la un moment dat.Sunt doar semne :).Momentan.Poate cand va considera ea ca e cazul sa inceteze cu exploratul , cotrobaitul , mutatul diverselor sau alte nebunii ,   desi mi e greu sa cred ca va considera asta curand , datorita varstei si mi se pare normal , pana la urma,   isi va indrepta orizonturile spre altele.De fapt , le vom indrepta noi , de pe la 3 ani :).Avem destule in cap pentru ea.Pana atunci , e libera sa exploreze , sa invete, sa cunoasca.Adica n a avut restrictii de nici un fel, cu exceptia celor care devin periculoase.Se uita la desene.Din ce in ce mai mult, de fapt are rabdare sa stea in acelasi loc o vreme.Seara , cand vine Alin , au program de vizionat desene cate 20 de minute.De vreo saptamana , in fiecare dimineata , pe la 9 , ma trezesc strigata de Daria , din camera ei .E atat de gingasa!!!!Ma striga intai incet „mama” , apoi mai tare si asteapta sa merg sa o iau din camera ei.Se cuibareste intre noi in pat si mai lenevim cate o jumatate de ora inainte de masa.A inceput sa ceara singura olita , sau , incearca sa deschida usa la baie sa si o ia singura.Grozav lucru.Cum da putin caldura afara , vreau sa o las fara pampers, in casa , in chilotel , sa vedem ce iese.Are 6 dinti.Iesiti pe de a intregul.Albi , drepti .Pacat ca nu sunt cei permanenti.Ii periaza singura.E atat de incantata , incat peste zi cere periuta sa se spele .A invatat sa l strige pe Tweety de pe usa din camera ei,  ii zice Teety, iar mai nou canta prin casa „totova, totova” cu ritmul perfect al sorcovei si se bate peste cap cu diverse.Azi avea o lingura de lemn.Probabil i a placut prea mult cu sorcova :).Am strans bradul in weekend si n a avut nici o reactie, ca si atunci cand l am impodobit de fapt.Cred ca s a bucurat mai mult  ca am eliberat spatiul ala , caci  l a mutat pe Winnie in locul bradului.Si e greu totusi.Dar muta ea , masa din sufragerie, Winnie e fulg de nea , probabil.Se enerveaza cand nu i iese cate ceva sau nu i convine cand o certam si se razbuna, fie dand „na, na” respectivului obiect, ori se incrunta la noi si ne arata cu degetul , fix cum ii facem noi :).Cred ca urmeaza etapa cu „ma imbrac doar cu ce vreau eu ” , la capitolul momente de rebeliune.Vedem.Mananca mai mult decat mine , cred :).Mesele principale , sunt mese in toata regula la ea , gustarile sunt ceva mai maruntele.Isi manifesta tot mai des afectiunea , indreptata catre noi , sau catre jucariile preferate.Ne ia de gat , ne strange cat pot manutele ei mici si intinde gurita sa ne pupe.Ne topeste, normal.Saptamana viitoare , urmeaza vaccinul , Prevenarul de 1 an jumatate si am scapat.Cel putin pana la 4 ani.Cam atat pentru moment.

3 gânduri despre “Vechi si noi despre Daria

  1. Ce scumpa este!! Aveti de ce sa fiti mandri de ea, vad ca stie foarte multe la numai 1 an jumate. Sa o tineti tot asa si sa-i dea Doamne-Doamne mult noroc si sanatate!
    Citind la voi…am si eu sperante..poate la un moment dat va sta si gogoasa mea linistita cateva minute 🙂

  2. ce frumos trebuie sa fie la voi acolo! 🙂 … si am impresia ca vietile voastre devin din ce in ce mai frumoase. 🙂 … are Daria grija de asa, in fiecare zi. 😉
    Felicitari pentru dintisori si pentru reusita cu cerutul olitei! 🙂

    pupam

  3. Aveti o fetita minunata!Sunt momente unice in viata,pacat ca trec enorm de repede si fara sa vrem uitam de ele,….cel putin eu ieri m-am uitat la niste poze facute la nasterea lui Mark (acum 4 ani)si greu imi aduc aminte cum a fost asa mic?,parca nici n-a fost…N-e amintim de ele doar din poze si filmulete! Multa sanatate!

Lasă un răspuns

