Plimbari, progrese, nebunii si insomnii

Cum astazi a fost atat de frumos afara, la 11 eram plimbarete.Fara carut.De manuta frumos pe jos , admirat peisaj , explicat fiecare pom, scara, hartie de pe jos si ce mai reprezenta interes pentru Daria, mangaiat de pisici .Aaaa…ca sa nu mai spun ultima isprava a donsoarei de dimineata.Cand sa iesim afara , dau sa ma incalt si observ ca am ceva in cizme.Erau pline cu clesti de rufe.O intreb daca are habar de situatie si incepe sa rada si sa chicoteasca.Ma asteptam la asta.Am dus o in parc si surpriza , lacul in care arunca ea  pietre era inghetat, motiv de mare suparare si uimire de ce nu se vad si nu se aud pietricelele aruncate de ea in apa :).I am explicat ce se intampla si s a calmat , dupa care a luat o pe Patricia la o scurta tura de parc.Tot de dimineata , dupa ce si a baut cu mare pofta laptele , imi cerea disperata biberonul „dau, dau , dau”.Initial nu am inteles ce vrea.Mi am dat seama ulterior , ca imi spunea sa i dau biberonul pentru a l hrani pe Winnie, catre care manifesta o deosebita afectiune de ceva timp.Tot ce mananca ea , mananca si Winnie, bea ea apa ii da si lui , il sorcoveste , ii alege locul de odihna prin casa si altele.A inceput sa repete dupa mine cuvinte.Multe ii ies corect , altele pocite , insa teribil de amuzante.Deci , incepe sa experimenteze  si sa foloseasca   si limbajul lexical , in afara celui mimic sau „mmm-it”.O alta isprava , de acum 2 zile , ca mi am amintit si e demna de consemnat :).Deci , Daria doarme toata noaptea , fara treziri, fara bombaneli, doarme.Asta de la vreo 2 sau 3 luni.Adica noi n am avut niciodata episoade de nopti albe , copil insomniac, trezit in miez de noapte cu chef de joaca sau plansete, decat daca viseaza ceva si se sperie.Insa merg si o mangai pe spate si adoarme la loc.Eeee…acum 2 zile , nu stim ce s a intamplat , adica e inca un maaaare mister pentru noi, ne am trezit cu Daria la ora 1 noaptea strigandu ma.Merg la ea ,aprind lumina pe hol , ea  era in picioare in patut, radea la mine.O pun in camera ei in patul mare si stau langa ea.Si stau si stau si stau ……si Daria nu mai adoarme.O iau cu noi in pat.Nimic.Pe intuneric , ea chicotea , radea , ne baga degetele in ochi , in nas, in urechi , pe unde nimerea, se ridica in picioare in pat.Si a tinut o asa vreo 2 ore .S a culcat pe la 4 , intr un final.Urmatoarele seri a dormit cum doarme ea de obieci , respectiv cate 11-12 ore pe noapte.Nu stim ce s a intamplat in noaptea aia, cert e ca a fost una ….tare speciala :).Si , a inceput sa se rusineze in fata persoanelor straine.Face o figura de ne prapadim de ras , dupa care se ascunde dupa vreun picior de al meu sau de al lui taica so.Spre exemplu, ieri nici nu l a bagat in seama pe nasul ei :).La capitolul asta seamana cu Alin , care la varsta ei era la fel de rusinos si vorbea tot atat de putin .

5 gânduri despre “Plimbari, progrese, nebunii si insomnii

  1. Da, si a mea e intr-o faza rusinoasa. De unde inainte se hlizea la toti strainii de pe strada si era gata sa plece cu oricine la plimbare, acum se ascunde dupa picioarele noastre. Nu la toti…cred ca depinde si de cum i se pare ei omul respectiv.

  2. Pingback: Asigurarea obligatorie pentru locuinta | Cojocarii

  3. plimbare la pas??!! wow, ce frumos trebuie sa fie… 🙂
    Cu fiecare postare a voastra descopar o alta Darie… din afara e tare greu sa tin pasul cu evolutia ei. Mi se pare ca a explodat dintr-o data.

    Pupacim frumoasele!!!

    • Da, de vreo cateva sapt iesim fara carut.Ne tinem doar de mana :).E frumos sa stii, tare frumos.Mi e asa de drag sa ies cu ea …Culmea e ca si pe noi ne surprinde.Si sa stii ca au o „dezvoltare galopanta „dupa 1 an si jumatate , serios.Eu n am crezut , dar vad live pe Daria :).Chiar a explodat.Din toate pdv :).Cantarul arata deja 12 kg si mai are juma de luna pana la bilant , incepe sa vorbeasca , sa constientizeze ff multe…
      Pupici!

Lasă un răspuns

