Mai nimic

Cam asta am facut in weekend.Adica ne am plimbat , am lenevit,  ne am odihnit , dar eu tot obosita ma simt si plictisita si fara energie si amortita, am gatit, ne am plimbat iarasi,  ne am uitat la niste filme , am iesit cu copilul afara etc.Probabil mi se trage de la vremea de afara , starea asta de nestare si de amorteala ce m a cuprins de cateva zile.De dimineata , de fapt pe la 10 copilul a vrut afara.Cum vrea el zilnic , de fapt.M am resemnat , am baut o cana mare de cafea cu lapte ,  ne am imbracat cu incetinitorul si am iesit.Inainte de a iesi , Daria a dat iama prin dressing in cautarea incaltarilor potrivite pentru plimbarea de dimineata.Intai niste sandale de ale mele , cred ca a indus o in eroare soarele de afara , iar apoi niste ghete de ale lui Alin.In final a iesit cu incaltaminte corespunzatoare.Cu o zi inainte a probat niste genti.Papilele gustative ale Dariei s au delectat in acest weekend cu o placinta cu branza de casa,  delicioasa , pregatita de bunica sa.I a placut.O saptamana linistita tuturor!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

4 gânduri despre “Mai nimic

  1. Dupa cum imi dau seama,nu esti singura in starea asta de amorteala,uite-o si pe sora-ta!Pacat ca o strang pe Daria incaltarile tale,dar cred ca ale lui tati sunt mai bune,nu?Pupam fetele plictisite.

  2. Daria-i dulce- dulce iar mami e no-fun in starea asta… vad aceste”cuvinte” pe fata Mariei… 😛
    Glumesc… nu vad nimic… pt ea nu conteaza in ce stare sunt, daca imi e rau sau daca sunt obosita, sau daca pur si simplu imi e somn la 2-3 dimineata… 🙂 😦

    Pupacim. 😉

    • Ooooo…prima constatare on line a Mariei.Bravo :))).Cred ca pt nici un copil nu conteaza starea parintilor.Ei au in cap joaca, joaca, energie, joaca ….:((.Cum era reclama? Offf….adultii astia :)).Trebuie sa i intelegm si pe ei , au multe pe cap :))
      Pupam si noi

Lasă un răspuns

