Constatare

De abia astazi am sesizat si eu ca s a marit ziua.Cu o ora.O ora in plus de lumina.Ah, simt ca scapam de iarna.De fapt , abia astept primavara.Ca iarna ar mai fi destula.E si luna plina , adica la revedere somnul meu.Caci am probleme cu somnul de cand ma stiu , in luna plina.Dar , ce plina e !!Brr….sper sa nu fie totusi noapte alba!Si asa am restante!

4 gânduri despre “Constatare

  1. Am crezut ca am luat-o razna si mi se pare mie ca acum cand vine sotul meu de la servici e ziua si inainte de Craciun era noapte. Mi s-a parut bizar sa se vada asa brusc diferenta. M-am gandit ca e doar de la faptul ca avem 2-3 zile mai insorite.

    De-abia asteptam si noi primavara! Va pupam!

    • Nu , nu …chiar e lumina pana spre 6 seara.Insa eu abia ieri am observat :D.Deci si la voi e insorit?Cam la fel e si la noi.Parca vine primavara.Oooo….si noi la fel , chiar vreau sa plece iarna asta.Nu mi place deloc.Pupici.

Lasă un răspuns

