O dorinta

Stiu ca am ingerul meu, acolo sus.Care imi ghideaza fiecare pas, fiecare decizie.Care stie intotdeauna daca mi e bine sau nu ,in anumite momente, situatii sau trairi.Ca ma echilibreaza atunci cand  simt ca ma clatin si ca imi da  putere, ambitie  si vointa cand sunt tentata sa renunt.Stiu ca intotdeauna o sa mi vrea binele.Dar….uneori imi lipseste rabdarea.  Si totusi , astept inca  sa mi indeplineasca , o dorinta , el stie care e.Si il mai  rog sa mi dea …..rabdare , in continuare, daca nu este  acum  timpul pentru dorinta mea!

8 gânduri despre “O dorinta

  1. fecioara autentica!!! Stiu ca e greu dar nu trebuie sa iti pierzi increderea ca va fi bine! Sa iti ajute Dumnezeu sa ai parte de tot ce iti doresti! ;)q
    Rabdare… hmmmm, nu iti pot da sfaturi in aceasta priviinta deoarece nu prea stiu nici eu cu ce se mananca. 😉

    pupacim cu mare drag!

Lasă un răspuns

