Timp

Imi place enorm sa o privesc cand doarme. Cand doarme atat de profund, incat abia ii aud respiratia sacadata ce i suiera din piept.Imi place sa i simt mirosul crud, proaspat , de copil.Cand se trezeste , are niste ochisori magnifici.Odihniti, plini de energie, pusi pe treaba.Cum se trezeste ma striga ,  intinde manutele ei mici , ma strange in brate si ma tine asa cateva secunde , dupa care se uita la mine si doar cuvintele ii lipesesc sa mi spuna ce simte.O vad in ochii ei .Ma topeste.Are un zambet care ma face sa uit de orice grija, repros sau neliniste personala.Seara , isi bea laptele cu ochii tinta catre mine , ca  nu cumva sa o abandonez inainte de a termina biberonul.O pun in patut si e …linistita.O pup si se intoarce intr o parte , la nani.Ne amuzam impreuna cand mai „inventeaza” cate un cuvant, radem impreuna la vreo „gluma ” de a ei.Sunt acolo , cand invata un alt cuvant, o activitate noua.Iesim de mana, in parc.Doar eu cu ea.E atat de frumos!Nu suntem presate de …timp. E timpul meu.De fapt, al nostru.Inca mai am timp sa ma bucur de toate astea.Inca 5 luni, numai eu cu ea.Dupa care , stiu ca  o sa pierd multe  si mult timp de langa ea. Nu mi am imaginat ca , ea ,  o sa ma schimbe atat de mult.Am iubit o din prima ei secunda de viata, cand am auzit o plangand…atunci.Acum…..parca o iubesc si mai mult!

6 gânduri despre “Timp

  1. adevarat, n-am mai citit demult ce scrii, ai un fel al tau, asterni atat de „in amanunt” emotiile, trairile, intamplarile simple de zi cu zi. de cele mai multe ori cele 8 ore se lungesc…si dorul si nerabdarea de a-ti simti puiul se intensifica…nu vreau sa ma gandesc ce vom simti, va pupam (Alex si mami :*)

Lasă un răspuns

