Ne am programat

Gata.Azi am stabilit cu pediatra Dariei ca maine dupa ce isi termina treaba la cabinet sa vina sa o intepe si pe ea :(.In general , sunt bune prietene, coopereaza de minune , adica deschide singura gurita , sta la ascultat si la puricat.Toata treaba e ca maine va fi insotita de asistenta, cea care face injectia, asadar nu stim cu ce ochi o va mai vedea pe „tradatoarea” de doctorita.Sper totusi sa nu iasa un circ prea mare.E destul de curajoasa pitica mea.Daca o iei si prin invaluire e si mai bine :).Prevenar-1 an si 6 luni.Offf…sa scapam repede!

22 de gânduri despre “Ne am programat

  1. Multumesc pt informatii.Oricum , Daria a mai facut si alte doze de prevenar.Se face inca de la 2 luni de nastere.Riscuri au majoritatea vaccinurilor, zic eu.Acum , ma gandesc , daca ar fi atat de periculos incat sa fie letal sau sa aiba riscuri atat de mari asupra vietii atator copii, il treceau pe lista celor interzise sau veneau cu alternative .La celelate doze , s a comportat bine.E drept ca efectele acestor vaccinuri se pot vedea si in timp, insa am decis sa l facem si de data asta, ultima doza.Multumesc inca o data pentru avertizari si sfaturi!Numai bine!

  2. Stiu ca se face de la 2 luni…fetita mea nu e vaccinata. Niciodata nu stim daca am facut alegera buna pentru copilul nostru, eu am ales sa nu vaccinez.

    Laboratoarele din pacate sint interesate sa vinda…de aici si scandalul Mediator, pt ca se stia de mai bine de 10 ani ce efecte nefaste are .
    Mult curaj Dariei la vaccin!

    • Asa e.Ai dreptate, sa stii.Niciodata nu vei stii dc ai luat decizia corecta de a l vaccina sau nu :(. Din pacate multe dintre efectele colaterale si nefaste ale multora dintre medicam se trec …sub tacere, de cele mai multe ori , tocmai pentru a i proteja pe producatori , laboratoarele etc.Si pt a i imbogati totodata.Multumim tare mult si multa sanatate voua si fetitei ;)!

      • Am discutat cu pediatra Dariei si cu un alt medic.Prevenarul din lista de risc a francezilor , este prevenar 13 , adica versiunea noua .La noi , in Romania , se merge ink pe prevenar 7 , cel folosit pana acum , tocmai pt ca fiind o versiune noua si informatiile despre el sunt destul de incerte.Am scapat, sper sa fie ok.

  3. Aveti mare grija! Fetita mea va avea in curand un an si cinci luni. Acum o saptamana a facut cea de-a doua doza de prevenar. Reactiile au fost cumplite: febra 40, voma, scaune moi. Febra a cedat decat la novocalmin.

    • Loredana, imi pare rau sa aud asta :(.La prima doza cum a reactionat?Daria a fost ok pana acum la toate vaccinurile , inclusiv la prevenar.A mai fct 3 doze pana acum.Dar stii cumva daca au schimbat ceva in compozitia lui?Ca prea aud de reactii adverse frecvente.Eram curioasa.Sper sa fie bine ca si in celelalte randuri.Multumim pt sfaturi.Multa sanatate!

  4. Va tin pumnii stransi maine sa fie bine si sa rezistati eroic iar totul sa treaca exact cum se spune „ca o intepatura de tantar”. O felicit pe cititoarea ta Elena pentru curajul de a-si imuniza fetita pe cale naturala. Va pup cu drag pe tine si pe Daria si va doresc sa fiti curajoase.

  5. EU am avut o disputa cu Sot la prima doza de Prevenar , gen :cine-s eu sa decid daca sa faca sau nu Prevearul?, Dar , daca are urmari? si tot asa:, la a doua doza am fost mai calma, iar a treia e peste 4 luni, mai am timp de vociferari.
    Sper ca a fost ok vaccinul si Daria nu a plans prea mult, desi acum e mai mare si intelege.

    • Urmari pot avea toate vaccinurile , nu numai prevenar, daca stam sa ne gandim.Daria a fost foarte ok la toate vaccinurile.Hmmm..a plans destul de mult , s a speriat tare , dar am scapat.Da, asta e prbl ca e mare, cum a vazt seringa s a pus pe plans :(.Noi am decis sa le facem , mai ales ca are destule tulpini si ii protejeaza de multe.Am scris mai sus , care era faza cu prevenarul din lista de risc a francezilor.Multumim , Sofia!

      • Mosica Iuliei este chirurg pediatru la Bucuresti, ea mi-a recomandat sa fac Prevenarul, iar eu o ascult:D, tot ea e sunata cand Iulia are febra sau orice altceva, in ea am incredere si sunt multumita ca am mare incredere in ea, desi si pediatra Iuliei de aici e bunicica (Stama Eugenia).

      • Da, noi am optat si pentru prevenar si pt rotarix.Le am fct pe ambele.Si eu tot la dna Stama o am pe Daria si sunt f multumita de ea.E o doctora cu mare experienta , plus ca e disponibila oricand.De multe ori ne cheama aks la ea , in co sau in week , cnd ne apuca seara cate ceva.Eu am incredere in ea .Aaaaa…si e atat de calma si de dulce cu copiii…cum rar mai intalnesti asa ceva.

Lasă un răspuns

