Blog de blog sau leapsa lepselor

Am primit din partea Oanei o nominalizare la Gala Blogurilor 2010, adica cele mai bune bloguri ale lui 2010.Multumesc inca o data , Oana,  pentru nominalizarea ta.Si voi sa stii ca ne sunteti tare dragi si imi place sa va citesc aventurile.Detaliile desfasurarii acestei gale se regasesc aici.Acum , asa cum am mai spus , nu mi am propus  niciodata ca blogul Dariei sa fie un blog de top, exista bloguri ale altor mamici mult mai bune decat acesta, spre exemplu.Nu mi am propus nici sa ma lupt pentru vizitatori, nici pentru trafic si nici sa fiu la concurenta cu cineva. Mi am dorit insa sa fie un blog de familie, o pagina cu toate emotiile , aventurile si experienta de parinte acumulata de noi, pe care Daria sa o citeasca cu drag atunci cand va fi vremea.Un blog cu traiectoria ei , un blog cu amintiri frumoase  de care se va bucura atunci cand va creste.Motiv pentru care , nu mi am permis niciodata si nici nu o voi face , sa astern aici…. altceva decat….lucruri frumoase.Iar blogurile care stau aici, in stanga ,  stau pentru ca imi face placere sa le citesc , pentru ca gasesc oricand un sfat, o lectie, o alta experienta, pentru ca sunt oameni de calitate , care merita aprecierea mea.Am inchis paranteza.Daca juriul ar fi inclus ca si categorii , pe cea a mamelor, categoric tot blog roll ul meu ar fi fost nominalizat.Pentru ca toate sunt mame, femei, oameni  de exceptie.Insa altele sunt categoriile.Unele total straine mie.Insa voi incerca sa nominalizez.

1. Marele premiu – Pentru că-mi place-Bogdana
2. Blog literar (cu trei secţiuni: critică, jurnal, creaţie)- Noapte buna copii
3. Blogul cu cel mai mult umor
4. Cel mai bun cititor/comentator-Kabea
5. Cel mai bun blog de păstrarea memoriei
6. Cel mai bun Blog politic/Blog economic-Habar nu am.Politica o urmaresc doar la tv 🙂
7. Cel mai informat blogger-Informat in ce domeniu?!? Ca am o dilema.
8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă-Luminita
9. Cel mai bun blog al unui ziarist-Oanamada, pentru ca mi place extrem de mult cum scrie.
10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri
11. Cel mai bun blog vizual (foto, grafică)-Lentila de cauciuc, pt ca e singurul pe care il urmaresc cu placere.
12. Cel mai bun blog de sport
13. Cel mai bun blog de muzică
14. Cel mai combativ blog
15. Cel mai activ blogger-Mama si iubita, BB la bord
16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri
17. Blogul pasiunii (profesiune, hobby). Aici vor intra blogurile culinare, de modă, de design, grădină, cîini-pisici, călătorii, colecţii. Desigur, juriul va putea să acorde mai multe premii, dacă va fi cazul.-Laura , unde vesnic gasesc un meniu nou , cand ma lasa inspiratia intr ale bucatariei.
18. Premiul de popularitate-Roxana, Gabi, Carla, Raluca, Mirela,Oana Dumitriu, Oana, Madi, Sofia, Catalina, Dana, Adina, Zoozie, Critico Mamica .Na, ca tot am gasit o varianta sa nominalizez toate blogurile pe care le citesc cu drag, sper ca n am uitat pe nimeni .Nu mi ramane decat sa urez succes tuturor!Asadar leapsa merge mai departe catre toti cei nominalizati.

10 gânduri despre “Blog de blog sau leapsa lepselor

      • @Raluca: Cam discrimnatoriu. Uite de asta nu imi plac blogurile de mamici, cu cateva exceptii…pentru ca mamicile sunt foarte – cum sa zic – inchise in casta lor… Uneori chiar se plang ca nu le baga tatii in seama, dar nici ele nu s euita cand ei schimba becul…
        If you know what I mean 😛

  1. Frumoasa doamna si mamica de fetita si mai frumoasa…nu pot sa spun decat ca te pup si iti multumesc pentru cuvintele frumoase si pentru nominalizari.

Lasă un răspuns

