Premiu pe gustul meu :)

Am primit un premiu de la Ela (Mama si iubita) ,  careia ii multumesc si aici.Si pentru a l savura pe deplin trebuie sa scriu despre 1o lucruri care imi plac.E greu , pentru ca am atatea pasiuni si lucruri care imi aduc placere , incat nu stiu pe care sa le scot mai repede la iveala.Dar ma voi limita si incerc sa raspund.Le voi enumera in mod aleatoriu.Asadar:

1.Ador lalele.Sunt florile mele preferate.Nu conteaza culoarea, imi plac foarte mult , toate.

2.Imi place vara.De fapt caldura.Am mai spus pe aici pe undeva , prefer de 10 ori caldura excesiva , chiar si 40 de grade , decat -10.Brrr….sunt nascuta in august , normal ca mi place caldura.

3.Imi place sa calatoresc, desi in ultima perioada , de cand o avem pe Daria ne am limitat la teritoriul autohton.

4.Imi place sportul.Orice gen de miscare.Adica sunt dependenta de sala, aerobic, kangoo, cycling, orice.

5.Offff…..sunt innebunita dupa dulciuri.Stiu , asta e in contradictie cu anterioara.Anterioara , care ma  ajuta de fapt sa nu explodez din punct de vedere al greutatii :).

6.Imi plac bijuteriile.Desi , iarasi , de cand activitatea mea zilnica se cam rezuma la iesit in parc cu copilul , adica tinuta lejera si maxim verigheta pe deget ,  le am cam neglijat, dragele de ele.Nu i bai , peste 5 luni , le scot pe toate de la naftalina.

7.Imi place sa citesc,  atunci cand am timp.Carti adica , nu numai blogurile mele zilnice :).

8.Imi place ordinea.Uneori , recunosc ca sunt exagerata.Asa sunt de cand ma stiu, asta e.Totul sa fie perfect, curat, organizat si …..sa mi pice in mana fix cand am nevoie de ceva anume.Si cum detin un copil de 1 an si 6 luni , adica ordinea este tulburata zilnic, seara dupa ce adoarme , ma apuc de dereticat si asezat prin casa.

9.Imi place sa observ reactiile oamenilor atunci cand le ofer cadouri.Cred ca spun mai mult decat o mie de cuvinte.

10.Imi place statutul de mamica, o ador pe Daria , imi place sa o privesc cand doarme, sa o pup , sa ma plimb cu ea, sa radem,  sa iesim la cumparaturi, sa ma pun la mintea ei si altele.Copilul meu , este si va fi prioritatea mea nr 1 orice s a r intampla.

Acestea fiind cele 10 lucruri care imi plac  predau mai departe catre : Carla , RoxanaSofiaAdela si Raluca. Daca au timp ;). Eu ma apuc de savurat virtual minunatia asta de prajitura :D.

10 gânduri despre “Premiu pe gustul meu :)

Lasă un răspuns

