Pe scurt

Nici o reactie adversa in urma vaccinului, ca si la celelalte de fapt.Insa are gurita praf.Ies inca 2 masele si alti doi dinti.Gingia este umflata la maxim.Mititica e bine , doarme bine, mananca parca un pic mai putin decat in mod normal, insa o inteleg.Ninge fara oprire de ieri, asadar astazi scoatem saniuta.Si eu care credeam ca am scapat de iarna, ma pregateam sa mi scot pantofii , nicidecum saniuta :(.Vorbeste non stop.Fie pe limba ei , fie cuvinte clare sau aproape descifrabile.Inca ma minunez de progresul asta aparut  …..dintr o data.Imi cere neincetat de azi dimineata sa o duc la geam sa admire fulgii de nea.Asadar, dupa amiaza la zapada cu noi!

9 gânduri despre “Pe scurt

  1. VREM ŞI NOI CU SANIA. Mă rog, mai mult eu, că Alexia încă e prea mică să priceapă ce e aia sanie:))) Noi aseară n-am dormit de durere. suntem la primii dinţişori. Şi, pentru ca fetei să-i fie mai bine, l-am trimis pe tati în miez de noapte să ia ceva, orice, de la farmacie să nu mai doară pe puiuţ… Dar n-a ţinut prea mult :(( Distracţie maximă în zăpadă. Pupici dulci

    • Da, asa e , e micuta gogoasa ta.Lasa ca recupereaza la anul ;).Ea doarme bine, papa un pic mai putin ca in mod normal si e mai maraita.In rest , e ok.Si eu ii mai dau cu geluri calmante , insa sunt apa de ploaie.Nici macar nu adera la gingie, fiind mediu umed, plus ca Daria le mananca imediat.Nu prea am avut prbl cu dintii noi, ceea ce va dorim si voua.Multumim.Pup.

      • Alexia închide gura când apropii degetul de ea. Îşi lipeşte buzele atât de tare, că nu-i mai pot da cu gel. Mai cu forţa, mai cu joaca, îi pun acolo cât de cât, dar insuficient. Chiar acum urlă de a trezit tot blocul :((( Nici în braţe, nici pupată nu tace. uf! şi sunt doar dinţii, ce-om face la măsele?!

      • Eu ii mai dadeam panadol seara la culcare, cnd era ffff agitata.Le mai calmeaza durerile de dinti.Din pacate nu i poti droga cu panadol tot timpul :(.Daria e la stadiul in care roade , roade orice .Cum ii pica ceva in mana , roade pana raman urmele dintilor pe obiect, morcov ce i mai dau eu.Sa scapati usor.Ca drumul e lung din pacate :(.Pupici.

Lasă un răspuns

