Sedinta foto by tati

I am lasat singuri pret de 10 minute si si au facut de cap.Daria pozeaza mai ceva ca la studio :).

Si altele, proaspete, in ton cu vremea de afara.Si cu ninsoarea care nu a contenit de 3 zile.Deja mi s a luat :(…eu vreau caldura!

14 gânduri despre “Sedinta foto by tati

  1. Ce bine,ca eu ma chinuiesc sa fac poze si sa stea.De obicei imi face niste mutrite…ori casca gura mare.La noi e greu cu sedintele foto,asa ca trebuie sa te bucuri ca sta.Pupici multi.

Lasă un răspuns

