O sansa pentru Maria Eva!

Da.Viata e o loterie :(.Si nu e drept atunci cand implicati sunt sufletele astea mici de copii.Copii care au atatea de oferit, atata dragoste pentru viata , pentru parinti, copii curati si plini de energie .Am primit astazi pe mail , de la prietena mea , Oana, cea care o si cunoaste ,  cazul micutei Maria-Eva.O fetita plina de energie, foarte inteligenta si atat de frumoasa.Insa la ce ajuta toate astea cand te trezesti intr o zi cu un diagnostic atat de crunt , nedrept si culmea cand stii ca viata copilului tau e masurata in mii de euro? M a cutremurat filmuletul cu ea.Nu mi am putut stapani lacrimile, desi , dupa tragedia si multele luni , zile si nopti petrecute prin spitale  cu mama mea ,  sunt destul de dura , rece si pot suporta multe.Nu m am putut abtine.Cum poti explica unui copil de 4 anisori,  abia impliniti  ieri , in spital ,  chinuit zilnic cu seringi , injectii , perfuzii ,  ca nu poate pleca din spital, cand iti cere cu lacrimi in ochi sa faci bagajul si sa pleci acasa ??? Cum? Despre micuta Eva puteti afla mai multe pe Maria-Eva.Are o sansa.Sansa care din pacate inseamna bani ….o suma enorma pentru parintii ei si pentru orice om cu un trai decent pana la urma.O putem ajuta sa si traiasca copilaria frumos,  alaturi de parintii si fratiorul ei.Sa se bucure de viata ca un copil normal!Multa putere parintilor si sa dea Dumnezeu sa treaca cu bine peste acest punct de cotitura al vietii lor si al micutei!

2 gânduri despre “O sansa pentru Maria Eva!

  1. Multumim mult pentru ajutor, Dana!
    Cazurile de acest gen ne cutremura pe toti insa cu atat mai mult pe cei ce sunt parinti si nu pot concepe nici macar o sencunda ca la un moment dat pot primi un asa verdict crunt si nedrept din partea Destinului.
    Din pacate la intrebarea „DE CE?” nu poate raspunde nimeni.
    Desi prima batalie a pierdut-o, Maria Eva TREBUIE sa castige razboiul. Si o poate face doar cu ajutorul oamenilor carora inca LE MAI PASA.
    Sa avem cu toti sanatate si sa o apreciem!

    • Asa cum ti am spus si tie, o sa fac orice sa o ajut!!!Am mobilizat deja o trupa de prieteni, cunostinte si ma rog la Dumnezeu sa fie bine, sa se bucure de copilaria ei…..offf…nu mai scriu nimic …nu mai pot.Te pup Oana si bravo pentru ca va implicati atat de mult pentru ea.Sunteti deosebiti, stiam eu de ce esti tu moasa Dariei.

Lasă un răspuns

