Emisiuni favorite si ceva despre Daria

De mica urmaream impreuna cu mama ,  cu mare interes campionatele mondiale, europene de patinaj artistic.Mi se pare un sport atat de frumos , gratios, elegant .Mi am pastrat si acum obiceiul.Asa ca in fiecare seara dupa ce mi am culcat copilul , am zabovit in fata tv cu o cana mare mare cu ceai si am urmarit cu drag si acest campionat european desfasurat in Elvetia , care din pacate s a si incheiat.Din pacate , pentru ca seara rar gasesc o emisiune care sa mi placa si care sa ma si tina activa, treaza.De cele mai multe ori din lipsa de „subiecte” ori adorm , ori mai trag cate un ochi pe o carte, fiind singurul moment in care am timp pentru asa ceva.Ziua, parca mai gasesti cate ceva interesant.Spre exemplu , ieri dimineata m am uitat impreuna cu Daria, care a fost fascinata , la Veronica.A dansat impreuna cu soriceii , a aplaudat, a cantat pe limba ei,  s a invartit pana cand a luat o ameteala, s a distrat tare frumos.Ma mai uit cand am timp ziua, la Jon & Kate+8 si ma minunez zilnic cata putere trebuie sa ai sa poti purta de grija zilnic  celor 8 copii.Mie imi pune capac uneori , una singura , daramite 8?Aaaaa si sa nu uit de favorita mea Cake Boss, care ma scoate din sarite cu atatea minunatii prajituresti , opere de arta si nu alta.Talent si munca pe masura.Si eu,  care salivez de fiecare data in fata atator dulcegarii.Daca ma nasteam in New Jersey? Raspuns : era super, din toate punctele de vedere!Ghinionul meu :).Da, ar mai fi cateva insa pe astea apuc sa le vad cel mai des, in timp ce doarme pitica. Ieri i am dat Dariei pentru prima oara stafide si s a indragostit de ele.Deschide dulapul  zilnic si imi arata punga.Tot ieri a mancat placinta cu mere, care n a avut acelasi succes , insa tot a dovedit o bucata.In continuare la noi e teribil de frig, ger.Centrala noastra mai are putin si explodeaza la cat e de fortata, mai ales ca , uneori Daria sta cu picioarele goale, asa ca in casa trebuie sa fie destul de cald.Da, este in continuare in razboi cu sosete, strampi, orice ii acopera picioarele.Cand mi e lumea mai draga, hop apare Daria ca o floricica, dezabracata.Si culmea, e atat de hoata incat imediat cum s a dezbracat stiti ce face?Fuge in balcon , pe gresia aia rece si ma striga :)).Nu stiu ce solutii sa mai adopt, pentru ca n am nici un rezultat :(.Decat sa fiu cu ochii pe ea non stop si la prima tentativa de aruncare de sosete, strampi sa o opresc.Ieri am imbracat o din juma in  juma de ora , pana cand a adormit la pranz :).Cam atat.Off…. eu insist in continuare si vreau primavara!!!Cam greu…e drept!

6 gânduri despre “Emisiuni favorite si ceva despre Daria

  1. Nici Evi nu tolereaza sosetele prea bine…i-am luat niste botosei pe care ii accepta mai bineIn timpul zilei noi ne mai uitam la desene si ascultam muzica si dansaaaam…adica eu tzopai si ea se invarte 🙂
    Si noi abia asteptam sa vina caldurica…mai ales ca ne-a ramas cam mica gecuta de iarna si nu prea ma indur sa-i iau alta pentru cat a mai ramas din iarna…
    Va pupam dulce.

  2. Eu ii dau ghetute in casa – surprinzator pe astea nu le scoate si nici nu le mai roade, decat daca nu e incaltata cu ele! 😀
    Pe mine ma distreaza imaginea hotomancei in piciorusele goale strigandu-te in balcon, dar imi dau seama ca pentru tine nu e chiar atat de usor de suportat. Sper sa ii treaca repede perioada asta.
    Pupam!

    • Aaaa…..Daria isi ia singurica ghetele si se incalta , asa cu picioarele goale :)).Daca o vezi , mori de ras .Se dezbraca si striga ” mama” , dupa care si raspunde , tot ea „da, da”, exact cum ii raspund eu :)).Off…e chiar nasol , pt ca zilnic avem prbl cu asta si nu o pot tine dezbracata , cum ar vrea ea.Sper sa treaca peste etapa asta.Pupici.

  3. Hai ca a venit „sperietorea de copii desculti”….eu am o mare idee fixa legata de chestia cu papucii in picioare si cu neumblatul descult…din fericire, pe Catinca am invata-o de mica de tot si nu oda deam nicodata jos din pat fara papuci in picioare. Sa stii ca si ea a avut o perioada in care nu suporta papucii, dar i-am cumparat neumarate perechi, de toate felurile si cu toate personajele posibile si am stat pe capul ei. Nu te pot sfatui decat sa faci acelasi lucru pentru ca din experienta stiu ca daca se invata asa nici nu o mai dezveti. Eu am in fata ochilor cazul fetitei prietenei mele care acum are 7 ani. O iubesc si ma iubeste la nebunie, dar cand ma aude intrand in casa la ele parca ia foc casa…o ia la goana ca arsa sa-si puna papuci pentru ca stie ca altfel ii tin iar o predica 😀 si cand citesc ceea ce scrii despre Daria, o vad pe ea cand era mica. Incearca varianta cu papuci cu personajele preferate…poate merge! 😀 Pup mult

    • :).Ce tare ai fost.La prima vedere , nu intelegeam de zici asta :)))0.Sa stii ca e o idee buna , ce zici tu.Nu am incercat pana acum sa i iau papucei de casa , eventual cu elastic peste picior, am vazut unii frumusei foc.Poate merge asa.Nici eu n o dau jos din pat fara sosete, ca papucei nu avem, insa sta ce sta cu ele , si cnd isi aminteste ca le are in picioare le scoate :).Am incercat , i am explicat, m am dat exemplu , uite si eu am , dar merge pe perioada limitata.Misto , povestea cu micuta :))).Ia sa vii si pe la Daria poate se invata si ea cu papuci :)).Gata, ii cumpar papucei si vedem ce iese.Sar’na de idee ;).Pupam fetele!

Lasă un răspuns

