Deci , sa ne distram :)

Dupa ce a descoperit saltelutele de la locul de joaca din Carrefour, a stat ea si s a gandit mai bine si a ajuns la concluzia ca se poate distra la fel si acasa :).Asa ca , ieri am incins o partida de joaca, una de fotoshooting, sarituri in pat si altele.Daria a fost extaziata , mai ales cand a primit unda verde de la moi , sa sara in pat , lucru care nu se intampla in mod normal, adica e interzis, din motive clare si analizate de mine in prealabil.Daca ii voi permite , o va face si in lipsa mea , iar consecintele pot fi unele …..foarte periculoase.S a prefacut ca doarme , s a ascuns pe sub plapuma, a topait, mi a aratat dinti , masele etc.Atat de tare s a distrat si a(am) topait , incat dupa 30 de minute de „joaca” am schimbat o pana la piele de transpirata ce era.Tot la capitolul amuzament incadrez inca doua executii ale donsoarei.A invatat sa si puna mana la gurita cand tuseste.De fapt , am invatat o noi, normal.Eeee…ce iese , ne prapadim de ras.Uneori se forteaza sa tuseasca doar ca sa ne arate cum pune mana la gura.Are o pozitie asa de …..lady, e foarte gratioasa oricum :).Cealalta…..se intampla dupa ce isi bea laptele si dimineata si seara sau cand se ineaca.Stie de la mine ca dupa ce bea laptele o bat putin pe spate.Da, si acum desi e maricica.La fel cand se mai ineaca cu mancare, fructe, covrigi.Asa ca , dupa fiecare biberon , se ridica din pat si se bate singura , insa pe piept :)).Am murit de ras amandoi cand am vazut o.Cand se ineaca se bate singura inainte sa reactionez eu :).O figura si nu altceva!

Daria sare singura!

Daria face nani!

Mami sare pentru Daria 🙂

 

20 de gânduri despre “Deci , sa ne distram :)

  1. Topaiala in pat e la mare cinste la noi:). Dar daor in patul mare din dormitor si doar cu cineva de fata. Se pare ca matza a invatat asta pentru ca singura nu sare niciodata. In plus, a avut o tentativa de topait pe canapea, dar i-am retezat-o din fasa:d. I-am explicat ca nu e voie decat in pat.
    Am vazut ca toti pici topaie si sunt tare incantati de asta. Plus ca face bine la muschi, consuma energia, face somn:)).

    • Daria este innebunita, dar are limite :)).Doar cu unul dintre adulti se poate juca.Bravo , pentru ca ati invatat o sa sara doar cu voi.Pt ei e amuzant , insa e tare periculos daca sunt nesupravegheati.Daaaaa, sa stii ca face somn , a dormit de a bubuit la pranz, neclintita :)))

  2. Doamne,ce scumpa este!!! Abia astept sa sar si eu cu fie-mea…da pe ascuns ca ne cearta tati…sau mai bine il corupem si pe el…sa ne pozeze :-))
    Va pup fetelor, mi-au placut foarte mult pozele astea!

    • Acusi , vine vremea si o sa te ia Evi pe sus sa sariti si nu alta :)).Le place tare mult.E bune ideea ta , doar ca la noi tati ajunge destul de tarziu 😦 , adica dupa 6 , 7 cnd o scoatem afara , apoi ne preg de baita.Poate in week , il includem si pe el in club :)).Pupam cu drag!

    • Pai stii care e faza?ca odata cu copiii , ne mai aducem si noi aminte de unele activitati :)).Adica eu nu ma sfiesc nici la saltelute sa intru cu ea si sa topaim amandoua, mai ales ca la inceput ii era fff frica.Asa ca ma distrez si eu odata cu ea ;).Ha , ha , ce tare si Ilinca!!!Stai asa cnd o sa desopere ca poate sa sara singura , atunci sa vezi ….;)

Lasă un răspuns

