Coafura, mituri si ce n as face niciodata

Da.Femeile, simt destul de des nevoia unei schimbari de look.Acum, variantele sunt numeroase , look ul insemnand schimbari ale coafurii ,  greutate,  garderoba si altele, depinde de fiecare femeie in parte.Aseara,  am observat ca trebuie sa ma tund si sa ma vopsesc.Initial ma gandeam sa l las sa creasca din nou, insa nu ma dau in vant dupa parul foarte lung.Lungimea medie e cea mare mi se potriveste cel mai bine , e si usor de intretinut si poti sa ti faci o coafura de ocazie lejer si cu parul mediu.Si daca stau sa ma gandesc , n am avut niciodata parul foarte lung , decat pe la vreo 10 ani.Dupa care l am tuns , mediu.Recunosc ca nu pot fi extremista la capitolul par , chiar sunt putin conservatoare si constanta in deciziile ce privesc parul.Una dintre ele se leaga de culoarea parului.Adica , eu sunt blonda de cand eram copil.Sunt asa de cand ma stiu, ma rog un saten foarte deschis , insa tot e un numitor comun intre saten si blond, asta e clar.Deci, nu m as vedea niciodata bruneta sau roscata.Cred ca voi fi blonda si la batranete cu siguranta.Pentru ca exista persoane carora pur si simplu nu le ar sta deloc bine cu alta culoare.Nici macar nu ma imaginez , alta culoare decat saten, blond mai inchis sau mai deschis.Asta , pentru ca tot aud : „mai schimba ti si tu culoarea parului”.Da, o voi schimba , intr o alta nuanta de blond , desigur :D.Aaaaa….si bancurile cu blonde mi se par amuzante si nu deranjante , cum mai aud domnisoare lezate de acestea.Spuneam ceva de mituri.Tot citesc  de ceva vreme si citesc si citesc , ca poate imi scapa mie ceva.E vorba despre vergeturi.Deci , eu am vergeturi de la 15 ani.Asta fara cresteri sau scaderi bruste de greutate.Nu.Deloc.Am fost slaba de cand ma stiu.Ma rog, normala.Eeeee….dar cand aud si vad atata reclama unor produse cosmetice , mi se ridica…..glicemia :)).Vergeturile nu dispar , ca prin magie , nici cu 10 mii de creme, garantat si din proprie experienta.E un mit cat se poate de fals.Cat am fost insarcinata cu Daria , am folosit asa: Mustela, Ivatherm, Elancyl, ulei de masline , inclusiv Doina, da , asta romaneasca , care apropo, e super hidratanta, insa nu are treaba cu vergeturile.Bun.Vergeturi , tot am facut si as fi facut si daca as fi folosit si altele, sunt convinsa.Pentru ca e vorba de elasticitatea pielii , care e un factor genetic si atat.Nu l influenteaza nici o crema, niciodata.Poti sa te dai cu tonele, daca esti predispusa la vergeturi,  si eu sunt , le faci si gata.Acum , aud de nu stiu ce injectii , cu nu stiu ce substante , Doamne fereasca daca as face asa ceva.Nu m as intepa pentru asa ceva nici sa ma bati, serios.Da, cred ca singura varianta care te poate scapa de vergeturi este aia chirurgicala, care unul la mana , te supune anumitor riscuri si doi la mana are un efect …limitat.Pentru ca tot vor aparea, in timp. Insa, este o actiune pe care  eu nu as face o niciodata , cum niciodata nu mi as pune lentile de contact, nu mi as scoate nici o coasta si nici nu as intra de bunavoie , intr o sala de operatie pentru o interventie chirurgicala care nu ar avea legatura cu sanatatea mea.Deci , sunt in tabara necurajoaselor si necredincioaselor cand vine vorba de asemenea lucruri.Cum la fel , legat de Zymafluor, alt mit,  dantura e zestre genetica si atat.Ca poti influenta , prin igiena corecta, prin controale periodice ,asta da , e adevarat.Insa nu cred ca administrarea lui, influenteaza cu ceva viitori dinti  permanenti ai unui copil, caci se administreaza de la o varsta foarte foarte mica.Motiv pentru care nu i am dat Dariei asa ceva, mai ales dupa ce am citit efectele pe termen lung si mai ales dupa ce am discutat cu un stomatolog, care culmea m a sfatuit sa nu i dau.Stomatolog, deci.Astea sunt primele lucruri pe care nu as fi dispusa sa le fac nici daca as fi platita!Zau!

8 gânduri despre “Coafura, mituri si ce n as face niciodata

  1. Interesanta descriere a opiniilor. Imi amintesc ca am, scris odata pe blog ceva gen ” Ce-aveti frate cu blondele?”. Si eu cred ca e invidie in substratul bancurilor, deseori. Deci ramai blonda ca mama Natura e cel mai bun produs cosmetic. 🙂

  2. Ordinea a fost expusa pur aleatoriu :))).O sa intru si o sa citesc ;).Eu n am absolut nici o problema cu bancurile cu blonde , pe bune.Chiar ma amuza copios.Hmmm….daca nuanta de blond era fix aia care trebuia , ma declaram pe deplin multumita , insa trebuie sa recunosc ca ma ajuta vopseaua de par ;).

  3. la faza cu vergeturile te inteleg perfect! 😦 Am invatat sa convietuiesc cu ele… acum ma rog ca in urma acestei sarcini sa nu imi apara f multe. 🙂

    Eu sunt opusul tau in materie de par: am fost vopsita in toate culorile si nuantele si l-am tuns la toate lungimile posibile. … si acum deja ma gandesc ca e momentul sa fac o noua schimbare. 🙂

    • Si eu am invatat sa stii :).De la 15 ani , chiar.Eu ma stiu p mine , pot sa ma dau cu orice, dar absolut orice , tot fac.Asa ca la urm sarcina , sigur fac cunostinta cu altele noi :(.Deh….materialul clientului :)))).La par , recunosc ca nu am incercat si nici nu voi incerca altceva in afara de blond.Nu ma vad altfel :).Deloc.E bine dc poti sa iei decizii din astea .Uneori , e nevoie si de schimbari majore , de look.Asa pentru prospetime ;).Pup si spor la coafat.Da mi de veste , cnd a gata look ul ;).

  4. Iubita, si eu am vergeturi tot de mica. Te inteleg.
    Iar parul….zau ca ma amuz cand ma gandesc la o Dana roscata….
    Bruneta? Poate! Roscata?! NUUUUU!

  5. Si eu am vergeturi de cand ma stiu pe picioare, in schimb in sarcina nu m-am ales cu vergeturi(mint, pe sani am cateva dar nu pe burta), si nici nu mai stiu cu ce creme am dat, cu una bio de la plafar cu unt de ceva.. iar cu fluorul, si eu am zis pas, asta dupa ce am citi cateva chestii.

Lasă un răspuns

