Vine primavara?!?

De ar veni odata!Weekend ul asta a fost superb si vad ca soarele inca ne mangaie cu vreo 18 grade.Am profitat si am iesit cu Daria , in strand, e un soi de parc , mai mare decat cel pe care il frecventam destul de des.Eeee….n am avut o idee prea grozava , pentru ca Daria , cand s a vazut ea inconjurata de atata apa, si podulete si trenulete si ce mai erau pe acolo, s a vrut neaparat in apa.Ar fi fost in stare sa se arunce in apa , fara nici o problema.Am stapanit o cu greu , i am atras atentia asupra altor obiective, insa de fiecare data cand isi amintea de apa pleca agale , singura spre lac.Am plecat destul de repede, data fiind situatia.Este de a dreptul innebunita dupa orice sursa de apa posibila.Si culmea, nu constientizeaza pericolele, deci nu i este nici frica si se arunca ca bolovanul.Imi amintesc de ea , asta vara , la mare , cum s a trantit in apa , cu capul la fund, fara nici un stres.Ba din contra , radea cand am scos o  din apa.Asa, spuneam ca azi a fost superb.De dimieata am iesit la plimbare , era atat de frumos.Imbracate subtirel , soare, lumea mai vesela si mai zambitoare parca , mai multa agitatie prin jur.Am cautat ghiocei.N am gasit decat zambile.Deci , vestitorii inca stau la caldurica.Cum se da trezirea , se iese din nou, cine stie cat a poposit soarele asta pe la noi si n as vrea sa l ratam.

22 de gânduri despre “Vine primavara?!?

  1. Da, in sfarsit putin cald:). Am auzit ca tine pana pe sambata-duminica. Cand iar se raceste un pic. Dar nu cred ca mai are forta iarna, cel putin nu pentru asa geruri ca saptamanile trecute
    Pupam fetele:)

  2. Pai mami, ce mai astepti…fata e pasionata de apa…concluzia: o da la inot nu? Apropo de soare…trimiti si la mine nitelusi..macar cateva raze asa…ca sa-mi amintesc si eu cum arata? Pup

  3. Va „invidem”putin pentru „soarele” vostru! La noi in Tg- Mures si azi dimineata a fost -3 grade,iar este ceata de cateva zile bune! Acum pe bune, va dorim din suflet plimbari lungi si sa va bucurati de zilele astea frumoase!

  4. Pingback: Copii in bucatarie!!!! » Sunt eu mic, dar sunt voinic

  5. E bine sa ne bucuram de momentele astea cat sunt, mai ales voi ca tot mai stai tu pe acasa. Mi-e dor de plimbarile nostre prin parc, de nebuniile noastre…acum stiu doar munca si somn, printre care il vad si pe Stef cateva ore inainte de culcare, insa, de cele mai multe ori nu ma pot bucura de el asa cum o faceam inainte.
    Asa ca, atata caldura cata este e chiar bine, aveti ocazia sa va razgaiati la soare cu copilul…sa va relaxati cat e ziua sau cat trine caldura afara.

Lasă un răspuns

