Din seria ce mai gatim astazi

Am spus.Daria este atrasa de mica , de oalele mele de bucatarie , nu de ale ei, alea de copii.Drept pentru care zilnic sunt aliniate, batute, trantite, carate peste tot prin casa si cu diverse scopuri.Intr una din zilele trecute , in timp ce eu gateam la bucatarie, ea gatea de zor , in sufragerie :).De data asta sacrificat n a fost nici pui , nici curcan si nici vita , ci bebelusul ei , singurul preferat.Dupa ce l a pus la fiert , a venit si m a luat de mana sa mi arate cat este de vrednicuta.

Si daca tot sunt la capitolul gatit, trebuie sa consemnez inca o premiera culinara : ciorba de burta.Savurata de Daria din plin.Ba chiar s a cerut un bis, adica 2 castronele din alea de portelan, seriose , nu gluma.Cu ciorba de burta e o intreaga poveste.Eu , pana la 27 de ani nu am mancat asa ceva, nici macar gustat.Mi se parea cea mai scarboasa ciorba posibila.Eeee…cand am ramas insarcinata cu Daria si hormonii au luat o razna, am poftit la ciorba de burta , normal.Din momentul in care am pus gura pe ea , am declarat o ciorba nr 1 in topul preferintelor mele :)).Se pare ca Daria a preluat stafeta, inca din burtica, pentru ca a mancat o  cu o pofta teribila.Ca si mine de altfel:).Am mai spus, se apropie din ce in ce mai mult de meniul adultilor.O feresc intr adevar de porc , mezeluri , zahar in exces , jeleuri si alte minunatii de prin comert, in rest mananca absolut orice fara probleme.Bravo papusica, esti buna la casa omului :)!

13 gânduri despre “Din seria ce mai gatim astazi

  1. ah, poate la 27 de ani o sa am si eu o revelatie cu ciorba asta, sau poate am ratat-o cand eram insarcinata:)
    ..si sa nu crezi ca n-am gustata, am gustat, si cand s-a intamplat, a avut exact gustul pe care mi-l imaginam..acha..

  2. Foarte interesant ….si eu am inceput sa mananc ciorba de burta abia cand am ramas insarcinata(doar zeama),iar copii mei adora ciorba de burta!!!
    Iar Daria face si ea cioraba de …..Papausica?…daca mama gateste si ea trebuie sa faca ceva! Spor la treaba fetelor…si o zi frumoasa!

  3. Uf, şi eu care voiam să văd ce alte mâncăruri să-i mai fac Alexiei!!!! Ce ţeapă mi-am luat :)))))) -asta referitor la poză. Apropo de bebe gătit, Alexia voia să fure suzeta unui bebe de jucărie. Şi, cd a văzut că nu iese, i-a tras păpuşii o palmă gen du-te de-aici! O să pun poze+poveste pe blog când primesc pozele :)))
    Cât despre ciorba de burtă sunt un MARE FAN!!! Deja îmi plouă rău în gură

    • V am pacalit :))).Ha , ha mi o imaginez pe pitica ce nervoasa era ea .Sa pui poze.Si Daria e ofticata cnd nu i iese cate ceva si se agita si se supara si ii trozneste in final cate una :)).Eu m am declarat , mare fan :).Pai uite , e o idee pt meniul vostru, al adultilor ;).Pup.

  4. Ciorba de burta, hidoasa, in sarcina nu am mancat mai nimic in prima periaoda, doar iaurt, biscuiti si banane, pofte de struguri si cam atat.
    Oricum Daria chiar mananca bine, doarme bine, e un lucru tare bun, plus ca invata sa gateasca ….
    A, Iulia nu are jucarie preferata!

    • :D.Pt mine e o bunatate, insa gusturile nu se discuta , asa e clar ;).Sa stii, sunt tare multumita de ea cum mananca, cum doarme.Ne a dat Dumnezeu un copil tare bun.Are si ea ca orice copil perioade de rebeliune, de rasfat, insa e un copil bun.Nici ea nu a avut , pana de curand cand s a indragostit iremediabil de clopotica , iar acum de bebe asta pe care il cara peste tot si pe care mai nou il si gateste :).

  5. eu cand am ramas insarcinata devoram ciorba de burta si ca desert serveam limonada cu castraveti murati. 🙂
    La capitolul abtineri m-ai luat. 😛 Eu am refuzat-o vehement numai pana la 25 de ani, iar acum mananc de sparg. 😀
    La faza cu bebelusul in oala, tind sa cred ca are apucaturi de Anne Geddes. 😀

    • Deci e clar, ciorba de burta se mananca in sarcina :)).Oooooo…mama ce combinatie , limonada cu castraveti , auzi :).Si eu sunt lesinata dupa ea , chiar ma oftic ca m am abtinut atata :).Nici chiar Anne Geddes, nu e inca la fel de talentata ca si ea , cine stie in viitor :))) ??S o fi inspirat insa din fotografiile ei pe care le a tot vazut la un moment dat si a improvizat , in loc de ghivece a trecut la oala de bucatarie :D.

  6. Pai, normal, pofta, in timpul sarcinii, a venit de la pustoaica. Tie nu-ti placea insa ei…pana in ziua de azi.
    Ehehei, cat ma lupt cu Stef sa inteleaga ca lucrurile de adult sunt de adult si jucariile sunt ale lui…cred ca orice copil tanjeste dupa „jucariile” celuilalt. Defapt este o axioma treaba cu poftitul la bunul altuia, pe care si noi adultii o practicam

Lasă un răspuns

