Weekend news

Copilul a racit si el.Muci cu galeata , secretii la fel, febra prezenta si ea.Azi noapte ne a cantat :).Am dormit cu ea , sa fie langa noi si la un moment dat din cauza secretiilor care n o lasau sa doarma , s a trezit de tot.Si vreo 2 ore , ne a cantat , a mai atipit, ne a calarit cand pe mine cand pe taica so, ne a mangaiat, ne a bagat degetele in ochi si tot asa pana cand a reusit sa adoarma.Fuge de vibrocil ca de ala cu coarne.Azi i am luat picaturi , in loc de spray cu care i am dat aseara si vad ca merge.N am inteles care e secretul, dar conteaza ca isi face bine treaba si poata sa doarma linistita.In rest , e vioaie, mananca bine.Scapam noi.Ieri, intr un final a mancat peste.Si cu pofta.I am facut o mamaliguta delicioasa cu lapte alaturi de un  pastrav si s a delectat serios cu meniul.Bun.Si ca sa fie treaba treaba , de la 18 grade cate au fost la inceputul saptamanii , ieri a fost un vant teribil , nori de  praf ridicati pe sus incat nu puteai iesi la plimbare, un peisaj nu tocmai cum ne am fi dorit pentru weekend, dar asta este iarna.Azi e ger.Mai frumos :(.

21 de gânduri despre “Weekend news

  1. vibrocil picaturi recomanda si farmacistele pentru copii. spray cica ii cam sperie….mai incearca- daca iti zice si pediatrul- colargol. sunt facute in farmacie, urate rau la culoare, dar bune, usuca bine

    • Sa stii ca asta a fost senzatia ca se sperie de el, desi a avut o perioada in care l a suportat, chiar isi dadea singura cu el :).Ii dau si colargol , ala maro , care pateaza al naibii de rau :(.Merge super la noi , cnd sunt tone de muci…

  2. 😦 imi pare tare rau sa aud ca nu a scapat de raceala. Vant a fost si pe la noi. Ieri nici nu am scos-o din casa de frica vantului, ca imi parea si mie ca stranuta. Azi parca stranuta un pic mai tare. Mucisori nu are si nici febra, dar i-am dat niste panadol preventiv, iar cand se trezeste bagam si niste Stodal. Avand in vedere ca maine plecam la Brasov, chiar nu vreau sa avem surprize. 🙂
    Insanatosire grabnica! Pupam fetele!

  3. Pingback: Cojocarii si nucile de sapun | Cojocarii

  4. Uf, sanatate multa Dariei:). Sa scape repede de mucisori. Adevarul e ca trecerea asta rapida de la frig la cald si apoi iar la frig e un cosmar pentru organism.Eu ma feresc mereu de racelile astea venite cand se face caldut afara:).
    Eu colargol n-am folosit, dar, am facut in schimb o regula ca la primele stranuturi sa-i dau un occilo. Si daca mai stranuta in ziua aia des, mai dau unu la 6 ore. PAna acum am oprit in fasa cateva inceputuri de raceala. E adevarat ca nu merge mereu din pacate:d.
    Pupici si asteptam vesti bune

  5. Pingback: Neputinta fara alinare | alexandrescudaniela.com

Lasă un răspuns

