De Valentine ‘s Day

Stam in casa , suntem in convalescenta :).N am primit cadouri , de fapt Daria a primit aseara , de la bunica so …..o basculanta cu niste jucarii pe langa :D.Stiam eu ca astea ii plac ei.Tocmai ii trecuse febra si cand a vazut pachetul radia , a uitat de boala, de febra , de toate.Noi nu sarbatorim ziua cu pricina si nu pentru ca e o sarbatoare imprumutata , ci pentru ca nu ii vad rostul.Cel putin asa e la noi in casa.Iubirea, e in fiecare zi , nu azi , musai.Plus ca , de felul nostru nu prea suntem nici unul romantici.De fapt, suntem , dar nu romantism din ala siropos, dus la extreme cu diverse.Cand vad isteria asta cu Ziua Indragostitilor ma apuca durerea de cap.O avea farmecul ei , dar pentru generatia asta de 17-18 ani , cumparatoare de trandafiri, pernute cu diverse mesaje, declaratii de dragoste in versuri si altele.In schimb , am facut noi cadouri farmaciei de unde ne aprovizionam , pana acum vreo 250 de lei :).Copilul a reusit sa adoarma.Si respira cat de cat normal.Eu, m am mobilizat si m am enervat si mi am propus sa nu ma las prinsa de microb :).Drept pentru care nu mai stau sa zac, mi am facut o frectie cu spirt, un fervex si albastru in gat.Acum sunt ca noua :D.Sa vedem daca reusesc sa inving prin metodele astea traditionale :).Poate ne incumetam diseara sa iesim la o tura pana la bunici.Inca ma mai gandesc , daca o tin si azi in casa sau o scot macar 5 minute la aer.

6 gânduri despre “De Valentine ‘s Day

  1. Ma bucur ca ati scapat destul de repede. Acum sa scapi si tu:).
    E urat cu virusii astia ca te obliga sa iei antibiotic, dar macar te simti mult mai bine intr-un timp scurt. Sanatate Dariei

    • Daria e aproape vindecata, doar nasul mai e infundat , in rest e bine.Nu sh ce virus a fost , cert e ca te pune la pat instantaneu :(.Toata treaba pleaca initial de la gat , apoi te nenoroceste de tot.Nu aveam cum sa o lasam fara antibiotic , a fost f nasol .Aaaa.n am scapat nici eu de el :(….de antibiotic adica.Multumim fete, pupici si aveti grija!

  2. Cred ca cea mai mare fericire este sa vezi pe Daria ca isi revine, …va doresc multa ,multa sanatate! De altfel si la noi in oras este carantina peste tot din cauza virozei.Chiar ieri mi-a spus o mamica ca vineri de la o gradinita a trimis acasa 5 copii din cauza febrei mari. A spus educatoarea respectiva ca pana acum nu sa intamplat asta niciodata!….Sper sa scapam,….o indop cu lamaie!!!! Va pupam cu drag!

Lasă un răspuns

