Distractia continua…

Mda.Nu stiu ce microb nenorocit a adus Alin acasa , cert e ca toti suntem praf.Ma rog, el e pe final, iar Daria e mult mai bine decat ieri.Ziua de ieri a inceput relativ bine , dupa noaptea nedormita anterior , ne am trezit totusi plini de energie , toti trei.Nu stiu de unde atata energie pe capul nostru in conditiile in care am dormit in reprize , toata noaptea, toti :).Aaaaa….a se remarca faptul ca iar ne a apucat in weekend.Deci , la noi , e o regula , asta cu imbolnavitul copilului.Totul se petrece in weekend, cand medicul e in concediu sau noaptea tarziu.Asa s a intamplat si acum , normal :).Am sunat pediatra care initial nu a raspuns.Daria era asa cum am spus relativ bine.I am dat doar panadol si vibrocil, apoi am mers pe colargol, care stiu ca ii merge cel mai bine la tone de muci.Spre amiaza lucrurile s au complicat surprinzator de rapid si din senin, pentru ca nu acuza nici un simptom care ne ar fi dat de banuit ca de fapt e mai urat decat credeam noi.A inceput intai sa respire foarte greu din cauza secretiilor cu tonele, niciodata nu a fost ca acum.La un moment dat era un chin sa respire.Am incercat sa i decongestionam caile nazale cu picaturi , cand colargol cand vibrocil, n am vrut sa i dau olinth, desi farmacistele il  recomanda cu o mare usurinta copiilor.Am aspirat o mai des , degeaba.Abia putea sa respire, asta in conditiile in care stie sa sufle nasul foarte bine si o aspiram si noi.In 5 minute era plina din nou.Spre amiaza- seara s a taiat dintr o data.A cerut sa stam in pat , toti.Toata ziua , s a chinuit sa doarma , n a reusit nicicum , pentru ca nu putea respira.Am ridicat o , am incercat sa o adorm in brate , nimic .Din senin a inceput sa se inroseasca la fata si atunci mi am dat seama ca urmeaza febra.Nici n am apucat sa reactionez ca ardea groaznic.Febra 40.Am impachetat o in urmatoarea secunda , sosetele cu apa si otet, comprese pe cap si la sfatul pediatrei , picaturi de algocalmin.Au fost singurele la care febra a cedat.Am incercat pe cat posbil sa nu mergem cu ea la urgente , pentru ca spitalul de copii de aici , e un mare jeg cu doctori mai jegosi in el, din pacate.Duminica , toate clinicile particulare inchise.Verdictul a fost clar : un microb foarte puternic care afecteaza amigdalele si care rezista la tratamentele usoare.Alin nu a scapat pana nu a luat antibiotic.Si nici Daria, careia de ieri ii dam antibiotic la 12 ore.Se pare ca urmez eu.Azi noapte a fost randul meu.De dimineata m am trezit in utlimul hal , cu gatul praf , corpul parca batut si o stare ….foarte aiurea.Copilul e bine , azi noapte a dormit dus, langa mine , m am bucurat enorm ca a reusit sa doarma macar.Febra n a mai facut deloc si culmea mananca foarte bine.Aaaa…si bea tone de lichide.E spre bine, de dimineata s a trezit direct pe joaca si alergatura.Acum urmez eu :).Incerc intai caile mai usoare, respectiv gargara cu sare , care mie imi merge de minune , nurofen si  altele pentru gat,  dar nu sunt sigura ca scap de antibiotic , tinand cont de durerea in gat si starea pe care o am , stare care i se va adauga febra, deja simt.Ziceam ca am domnit o 5 luni , da? Eeee…uite ca acum ne a pus capac :).Una peste alta , copilul ma intereseaza si daca el e bine , restul nici nu mai conteaza.

4 gânduri despre “Distractia continua…

  1. Dana,nu stiu sigur,dar mai intereseaza-te pentru ca am inteles ca nu-i bine sa aspiri nasucul prea des pe zi.Cica ar provoca secretie mai abundenta,dar repet nu stiu sigur.Asta am aflat-o de la o prietena care stie de la un doctor,insa eu nu am incredere doar intr-o singura opinie.Sa aveti o zi mai linistita.Pupici ca sa va faceti bine.

  2. 🙂 si eu am patit o, cu el , de aia ma si feresc sa i dau ei asa ceva.aparat de aerosoli nu am :(.Am tot vrut sa cumparam si daca am vazut ca raceste destul de rar, n am mai dat banii p elCu nasul …..pur si simplu , i am aratat la mine de cateva ori, am pus o si pe ea cu nasul in servetel si i am spus sufla ca mami :)).Si acum si l sufla singura uneori.Adica ia servetel si trece la treaba.E un lucru tare bun , imi pare cea mai sigura, safe si eficienta metoda de a elimina mucii :)).

Lasă un răspuns

