O imagine

Sau ….primele mazgalituri care s au vrut a fi  primul desen oficial al Dariei :).A inceput reticent cu niste  markere colorate, cu linii simple si abstracte, cu o mare curiozitate si o profunda uimire in timp ce trasa meticulos liniile.Data viitoare trecem la acuarele, poate iese mai bine :).

Si , un mesaj pentru Oana: am reusit sa termin ce incepusem asta iarna , intr un final :D!

13 gânduri despre “O imagine

  1. :)) foarte tare faza cu amprenta!! 🙂 Noi am apucat intr-un final si i-am luat amprentele inainte sa nu ii mai incapa in forma, dar poza nu am scos pe hartie. 😛 Noi la poriectul asta inca mai lucram. 😛

    Primul desen… 🙂 Il inramati? sau il faceti coperta la albumul ei cu „lucrari” ?

    • Noi n am avut o la nastere, insa sunt multumita ca o avem si acum.Noroc cu prietenii :D!Daca asta poate numit primul desen …..il punem deoparte , doar sa se amuze si ea cnd va creste :)).Albumul cu lucrari sper sa l punem pe picioare cand incepem sa lucram mai profi , cu acuarele :)!!!Pup.Hai cu vestile alea de la eco ;).Am aflat de prin vecini ca e albastru ;).

  2. Felicitari,la cat mai multe.A mea a trecut si pe pereti (doar o data)dar a fost cumsecade si n-a mai facut dupa ce i-am explicat(se pare ca a inteles,).Sper sa nu mai faca.Va pupam cu drag.

Lasă un răspuns

