Sweet sleep

Aseara am transferat copilul in camera lui , unde il astepta de 3 zile patutul  cel primitor si odihnitor.I am ridicat putin salteluta si a dormit neclintia pana dimineata.Cred ca de abia astepta mutarea asta .La fel a fost si pentru noi, am dormit dusi.Nu prea ne acomodam noi cu formula asta trio de somn, mai ales ca fiecare are pozitii de somn care mai de care mai ciudate.Eu una recunosc ca nu ma pot odihni absolut deloc cand dormim toti trei , dorm intoarsa numai catre ea , sa o vad,  sa pun mana pe ea , sa o aud cum respira, plus ca dorm asa…. pe o bucatica mica de pat , desi patul e suficient de mare pentru toti trei.Poate ca daca am fi dormit de la inceput cu ea in pat ar fi fost altfel, ne adaptam situatiei.Altfel , mi se pare imposibil.Adica merge o seara , hai,  doua -trei , ca acum , dar atat, deja oasele mele se resimt, oboseala la fel.Asa ca aseara s a dormit pe rupte :).Pitica e bine.Inca e putin mucioasa , insa nesemnificativ, fata de perioada de acum 3 zile , cand nu putea respira din cauza secretiilor ultra, mega abundente.Aseara am scos o din casa la o tura pana la bunici.De abia astepta.Parca evadase.O cred , era consemnata de sambata in casa.Astazi am mers mai departe  si am iesit la un suc cu prietena ei , Paty .Revin la partea cu camera ei.O data cu acest episod care ne a deranjat vreo 3 zile , automat rutina ei a fost spulberata.Adica a dormit haotic, de cate 3 ori pe zi , noaptea in reprize, nu a iesit afara, a dormit noaptea cu noi.Ne am gandit asa :  „sa vezi acum distractie ; o sa vrea sa doarma numai cu noi”.De unde , abia astepta sa doarma singura , dupa cum am constatat aseara.A adormit in 10 minute , am mutat o in patutul ei si totul a revenit la normal.Somnul de ziua e si el la locul lui, asa ca n am avut surprize.Noi, ne am trezit la 7 30 odihniti si cu energie de parca am fi dormit 2 nopti , nu una .Chiar ne am trezit razand pentru ca ne am uitat unul la altul si ne am dat seama ca de fapt,  gandeam si vroiam sa spunem acelasi lucru , ce bine am dormit :).La putin timp dupa noi, s a trezit si Daria, care a mai lenevit putin si la noi in pat pana la micul dejun.Ce bine e cand toate merg in acelasi sens!Cel bun , adica!

7 gânduri despre “Sweet sleep

  1. Pingback: Un an … | Noaptebunacopii's Blog

  2. Obicei bun si corect! Ma bucur pentru voi! La noi s-a schimbat putin lucrurile dupa ce s-a nascut haiducita.Pana atunci Mark dormea singur, fara nici o problema,…acum sunt nopti cand fac rondul intre camere si de 3-5 ori pe noapte!Va felicit si va doresc multe nopti linistite!

    • Eu asa am obisnuit o de la nastere, doarme in camera ei , in patut!Mi s a parut mai bine asa.Insa e o chestie ce tine strict de optiunile personale ale fiecaruia, pt ca sunt multi parinti care dorm f bine cu copiii in pat.Lasa , o sa creasca si Adri si se vor obisnui fiecare la el in camera , sunt convinsa ;).Multumim si va dorim si voua acelasi lucru ;)!

Lasă un răspuns

