Buna dimineata!

Ne am trezit de dimineata la 9 cu un tonus grozav!Si eu si Daria.Era si cazul ….Daria dormea de la 8 45 de aseara , iau eu am adormit putin dupa ora 10 :D.Mirosea frumos in casa , era cald , asa cum ne place noua , liniste, draperii trase.Si tocmai cand ne faceam planurile sa iesim afara astazi am observat ca afara ninge de zor :(.Asa ca stam in casa si ne facem de lucru.Ma gandesc ce sa invatam , ce sa „desenam” sa treaca timpul mai repede.

14 gânduri despre “Buna dimineata!

    • Am in casa, i am cumparat cu gandul sa „construim ” cate ceva , insa stii ce a facut cu ea :D? Exact ce ma asteptam , a bagat o i gura sa o manance :)).Am confiscat o si pana cnd nu va intelege ce e cu ea nici ca o mai vede :)).Pupam cu drag!

      • Apropos, serile trecute văzusem la ”How its made” cum se fabrica un tip de plastelina comestibila… era facuta dintr-o coca simpla (faina, apa si coloranti alimentari cu diferite arome), care putea fi inghitita fara nicio problema… si era destinata copiilor mici…

        Poate se gaseste si la noi asa ceva… eu vazusem in Carefour niste cutii cu plastelina scumpa si gustoasa :), dar nu ma interesase la momentul respectiv.

        Va pupam si noi!

Lasă un răspuns

