„7 secrete”

Sau 7 lucruri pe care majoritatea  nu le stiu despre mine.E vorba de leaspa primita de la Cristina ( blogul mamicii incepatoare) , care de fapt nu prea mai e incepatoare :)).Habar nu am ce sa povestesc.In general , sunt o fire foarte deschisa, asa ca multe dintre lucrurile legate de mine , le am si facut publice , pe aici , pe blog.Sa ma gandesc ….

– Ne am petrecut luna de miere in Tunisia.A fost superb, alta tara, alta civilizatie, altceva cu totul.Desi , sunt tare tare saraci din toate punctele de vedere, insa nu mi pare rau ca i am vizitat.Bine ca am facut o acum 5 ani , se pare ca altii nu mai au „norocul ” asta :)).

-Am cochetat  si lucrat in modelling de pe la vreo 15 ani , cand am venit la liceu , in oras.Vreo 3 ani.A fost o perioada tare frumoasa.Am o groaza de diplome si amintiri frumoase despre perioada aceea.Au fost primii bani , desi de multe ori primeam tinutele pe care le prezentam,  ori  pe alese din magazinele care erau implicate in prezentari.

– Am o prietena foarte buna , Diana, cu care am implinit 20 de ani de amicitie :).Te pup, draga mea!

-Sunt antitalent la ce tot ce tine de pensat, manichiura, pedichiura si toate cele.Recunosc , ca ani buni nu am avut nici macar penseta in casa :).Deci , sunt dependenta de altii , la capitolul asta.

-Toata scoala generala am fost fruntasa la handbal.De aici si 1, 75 ul meu :).

-Nu stiu sa inot.Mi am propus totusi sa invat acum , cu Daria.La anul o inscriu la un club de inot pentru copii.Sau poate chiar la vara.

-Am o fobie fata de serpi.E si singura, de fapt.Daca mi e frica de ceva pe lumea asta in afara de Dumnezeu , eee….de serpi mi e cel mai groaza.Nu suport nici macar sa i vad la tv.O singura data am vazut live un sarpe , eram in vacanta la Campulung, la bunici,  si am ramas inmarmurita, desi era mort .Si cand pronunt cuvantul sau il aud , am asa o senzatie pe piele , nu stiu cum sa explic ….ma furnica instantaneu.

-Port ochelari.La servici sau cand sunt foarte obosita , nelipsit.Initial , au fost doar de protectie, ulterior am descoperit ca imi trebuie unii cu dioptrii.Nu mari , insa nu neglijez.Cel putin dupa ce am nascut , vederea e mai afectata.

-Nu mi plac femeile care injura.

Cam atat, acum vad ca sunt vreo 9 , de fapt.Nu nominalizez, cine doreste,  preia ;)!

23 de gânduri despre “„7 secrete”

  1. Hm,ce faina luna de miere,asta da miere.Cu chestiile miscatoare si eu am o problema mare,nu stiu sa innot desi mi-ar place,ha,ha,eu nu ma pensez de loc,desi multa lume crede ca da.Nu credeam ca esti asa inaltuta!Va pupam.

  2. – sa nu te urci niciodata cu mine in masina, ca sigur nu ma vei mai placea dupa. 😛 … cu toate ca fac eforturi mari sa ma abtin de la injurat inca de pe vremea in care eram insarcinata, nu prea reusesc decat atunci cand sunt cu Maria in masina 😦
    – m-ai luat cu 1 cm. 😉
    – si eu port ochelari, dar numai pe reteta, caci nu prea ii folosesc 😦
    – la capitolul anti-talent inteleg exact despre ce vorbesti! 😀 😀 😀

    • Hai ca la volan se mai admit :).Mai ales la traficul vostru din Bucuresti :).Insa nu mi plac femeiele alea vulgare , al caror vocabular e frecvent bombardat de „cuvinte frumoase” si care se simt si importante daca vb asa :).Nu mi plac , nu ma vad p langa asemenea persoane. Ochelarii ii port si eu cnd sunt foarte obosita , racita si obligatoriu la servici.Nu mi permit sa stau fara ei cate 8 ore pe zi cu nasul numai in calc :(.Aha , te am prins :D!!!

  3. Ha-ha, tare aia cu antitalent la pensat! Sa stii ca tot incepatoare sunt, chiar dk tu crezi k am trecut de faza asta. cel putin, eu asa simt. de aceea trag mereu cu ochiula voi, cei cu copii mai mari, sa invat. Merci, totusi.
    Nici eu nu stiu sa inot, dar, culmea, pot face pluta. de fapt, imi e o frica tribila atunci cand apa trece de nivelul barbiei.in schimb, imi place la nebunie sa ma balacesc. la mare ma aventurez in larg, dac cu… colac sau minge. si tibi pe langa mine, normal! Ma bucur ca ai raspuns provocarii mele, si imi palce cum ai vorbit, ma rog, scris, ff deschis. pupici la fete

Lasă un răspuns

