Leapsa KA BEA

Am primit de la Roxana acum ceva vreme,  o leapsa concurs  initiata de Beatrice .N am uitat de ea , in caz ca asa am lasat impresia , cum n am uitat nici de cea cu 7 lucruri despre mine  , despre care sper sa povestesc tot astazi , daca Daria o sa mi dea voie :).Am mai spus cred , parfumurile si pantofii sunt punctele mele sensibile.Mi as cheltui ultimul banut pentru ele :D.Si la fiecare , de fiecare data , e atat de greu sa aleg intre atatea …..modele , esente , mirosuri.La mine treaba e simpla : iarna imi plac parfumurile care miros tare, care raman impregnate in piele.Imi place extrem de mult combinatia aia intre un parfum tare si ger …nu stiu daca m am facut inteleasa corect.Asa ca de vreo 2 ani m am blocat intre Alien,  Chanel Mademoiselle si Euphoria , din care n am mai iesit , iarna :).Vara imi plac cele usoare , fresh , racoritoare , gen Light Blue D&G , ori Ultravioletul , ambele foaaarte vechi , dar foarte misto inca pentru mine.Acum am pus ochii pe Idylle de la Guerlain :D.La sapunuri , creme,  imi plac aromele proaspete , care miros a flori, care sa hidrateze foarte bine , eu chiar am o problema cu pielea foarte uscata.Sapunurile  care imi plac  sunt cele care se „topesc” pe piele, care sa nu usuce si sa nu se usuce in acelasi timp.Nu suport sapunurile alea  care „crapa” , dupa 3 zile, drept pentru care cel mai des folosim ori sapunuri lichide ori geluri de dus ( sunt fan Sephora la geluri de dus).Nu folosesc nimic bio in materie de cosmetice , doar pe Daria am trecut o pe gelurile celor de Earth Friendly Baby.Noua ne place sa ne umplem de parabeni si parfumuri :)).Eeeee….ar fi multe de spus in materie de parfumuri, sapunuri, creme.Cred ca nu exista femeie care sa nu fie indragostita de vreun parfum sau crema anume.Ma opresc aici, cam astea sunt gusturile mele in materie de parfumuri, arome.Ia sa vad eu acum  gusturile Luminitei si ale Ralucai :D.Daca vor sa le faca publice , normal,  si daca mai au si timp ;).Nu pot in final,  sa nu o felicit pe Beatrice pentru munca , talentul si rabdarea in a scoate pe banda atatea minunatii parfumate.Pacat ca nu ne putem delecta online cu mirosurile :).

6 gânduri despre “Leapsa KA BEA

Lasă un răspuns

