Diverse

Daria doarme de la 8.30.Astazi am sarbatorit o pe strabunica ei , bunica lui Alin, asa ca agitatia , multele persoane si vesnica alergatura si au spus cuvantul.

La noi ninge din nou :(.Si ninge serios.Si o sa ninga pana marti daca dau crezare prognozelor anuntate.Si mai rau…

Pitica a fost consultata de cealalta pediatra.Cea oficiala , s a imbolnavit.Exact ce spuneam.Avem un „noroc” chior la capitolul asta.E foarte bine.Ii mai dau niste panadol cateva zile si cam atat.Si vitamina C vreo luna.Si niste oscillo, desi la ea nu prea are mare efect.Merge mai bine Coryzalia, pe care chiar am sa o inlocuiesc cu oscillo.

Maine , mi am propus sa mergem amandoua la biserica.Stam 15, 20 de minute , o si impartasesc , o scot si la aer.Sper sa nu ne trezim inzapeziti :).

Mi am luat un ceai grozav cu melissa .Nu stiu daca asta e motivul somnului meu profund din ultima perioada.Somn care devenise nesomn , la un moment dat.Si e tare aiurea.

Dupa 2 cutii cu antibiotic , pe mine inca ma ustura gatul.Usturime , de data asta.Ma trec pe faringosept, serios.Astea moderne sunt apa de ploaie.Am inghitit pachete si degeaba.Si tin eu minte , de cand eram copil, ca imi trecea imediat cu faringosept, la care am renuntat evident in favoarea celor noi si cica mai eficiente.Maine imi cumpar din asta, poate scap definitiv.

Ca de obicei , nimic interesant la tv.In weekend cel putin , e jale.Imi fac ceaiul si fortez putin telecomanda.Poate totusi gasesc ceva!

Noapte buna si weekend linistit!

8 gânduri despre “Diverse

  1. Hai sa ma laud,Karina doarme de la 19,00,insa ea nu a dormit la pranz .Ca sa continui,la noi ploua de rupe,asa a fost toata ziua.Credeam ca va inzdraveniti si cand colo te „lauzi” cu dureri de gat.La mine nu prea functioneaza faringoseptul,dar ce-i drept nu prea am mai avut probleme si sper sa nici nu am,ceea ce va doresc si voua.Va pup si sper sa gasesti ceva frumos la TV.

  2. Dani, daca te incalzeste cu ceva, si noi am trecut prin trei saptamani de groaza…aceleasi simptome de raceala, atat eu, cat si Stef. Inca mai tusesc si intru in a patra. Stef are o tuse usoara dar pe care incerc sa o tin sub control. Ieri a tusit de doua ori ceea ce este bine fata de tusea aia latratoare, care nu se mai oprea, ca sa nu zic de febra si altele. Multa sanatate. Cu impartasitul faci foarte bine, noi nici acum n-am reusit sa ajungem, mereu apare cate ceva neprevazut.

    • Of, mai Danule …Am vb noi ceva , insa nu stiam ca a fost mai urat .a fost nasol rau si la noi, niciodata n am avut gatul asa si Daria niciodata nu a fost ca acum.Ma bucur ca sunteti bine, aveti grija mare de voi!Sanatate si voua , ca i cea mai buna!Pupam mult!

Lasă un răspuns

