Primul/primele

Am ceva vreme de cand „lucrez” la articolul acesta, dar in sfarsit l am terminat.Mi am propus sa strang intr un singur articol toate imaginile, evenimentele si multe altele,  de la primul test de sarcina si pana in prezent.Primele ….ale Dariei.Sper ca le am cuprins pe cele mai importante, in caz ca imi mai amintesc ceva , o sa revin asupra lui.

Primul semn al venirii pe lume a Dariei, intr o zi de duminica 23 :

Prima ecografie :

Prima poza cu burtica, pe la vreo 12 saptamani , cand ne am si linistit ca totul e in regula:

Prima poza.La spital.

Prima poza , acasa, la 4 zile de la nastere :

Primul costumas purtat in ziua in care s a nascut:

Primul masaj :

Prima baie : Nu e chiar prima baita, insa e prima poza de la baie pe care am facut o.Avea 7 saptamani.

Primul zambet surprins de Alin , la 2 saptamani:

Primii pantofiori :

Primul cadou , in prima zi acasa, de la matusa Mihaela :

Prima jucarie : un hippo mic , care a fost delicios , luni de a randul :

Prima suzeta :

Prima impartasanie :

Prima carte de povesti:

Prima „masa” cu lingurita :

Primul 1 Martie :

Prima zapada:

Prima plimbare :

Prima vacanta:

Primul Craciun:

Primul Paste :

Prima nazbatie:

Prima tunsoare:

Prima aniversare:

Primul party :

Prima vizita  la zoo:

Primii pasi:

Primul desen:

Primii dintisori:

Primul „Tata”:

Primul ras in hohote:

Primele minute de viata:

Primul cantecel invatat : Iepuras Coconas.Nu am reusit inca sa o filmez cand il canta :(.

Prima zi fara suzi : ieri, 20 februarie 2011.

Prima masa solida :

 

 

14 gânduri despre “Primul/primele

    • Multumesc , Sofia!Aveam in plan demult un post special.M a ajutat si albumul ei , cel in care ii trec de fiecare data evenimente speciale.A fost mai greu cu pozele, caci are mii……:).Nu sh cat de fruomoasa era pt altii, pt mine era superba , o vedeam cea mai curata , cea mai frumoasa dintre toti :D!

  1. fff tare. am si eu o serie de astfel de „prime”. de la prima poza-in primul minut dupa nastere, pana la prima masa, primul fruct, primul sughit…
    imi place ff tare aia cu prima nazbatie:))) si mai imi place la nebunie prima zapada. Cat avea atunci? presupun k tati a dat-o pe derdelus, sau, mai bn zis, i-a dat drumul :)) pup fetele si va mai aspetpam pe la noi, cd aveti timp

    • La zapada avea 5 luni jumatate :).Prima nazbatie….a fost cnd a inceput sa ajunga la magnetii de frigider , p care i a executat, normal :).Pupam si noi.Stam cam prost cu timpul zielele astea , dar tot suntem la curent cu noutatile voastre ;)!

Lasă un răspuns

