D ‘ale Dariei

Ca Daria e din cale afara de curioasa si ambitioasa , cred ca e general valabil tuturor bebelusilor, nu mai reprezinta un secret pentru noi.Nu , ne am obisnuit cu cotrobaitul , cu toate cutiile de pantofi rasturnate frumos prin casa, cu oalele de bucatarie pe unde apuca si ele , cu jucariile asezate frumos la locul lor, caci  astea sunt cele mai ordonate :).Adica nici macar nu ma mai sinchisesc sa le asez la locul lor , pentru ca in urmatoarea jumatate de ora tot unde vrea Daria vor sta.Le strang doar cand observ ca s a plictisit de anumite activitati.Iar plictiseala e cuvantul la ordinea zilei, pentru ca afara ninge de 3 zile , e si frig , asa ca plimbarile lungi si consumatoare de energie sunt o amintire, pentru moment.Azi ne am incumetat si am iesit pe jos la o plimbare.In rest iesirile sunt limitate , scurtate.Intr una din zile in timp ce se etala prin fata ochilor mei cu niste sandale , da, sandale in miez de iarna, asa se poarta la noi, a reusit sa cada.Cred si eu , cu tocuri de 12 :).N a avut nici un stres , dupa ce a aterizat pe jos , radea.Am observat ca de ceva vreme , nu plange decat daca se loveste foarte tare si daca e destul de serios.Altfel , se amuza de orice incident/accident.Suzeta e un capitol incheiat.Cu succes.Gatul meu s a refacut , Daria e inca mucioasa.Bine ca e doar atat,  la ce ravagii sunt in orasul nostru :(.De cand nu mai foloseste suzeta  , are un tovaras ce ii tine companie la somn : o soricica cu un pui atarnat de burtica ei.Nu adoarme fara ea.E a doua jucarie de care se ataseaza.Prima e un bebelus.Ne cere aproape in fiecare seara sa o leganam in scoica cateva minute.Verbal,  si anume : coca-coca :).Are un cuvant nou „dida”, al carui sens inca nu l am deslusit.Ii place sa danseze , in cerc, pana ameteste.Rade de se prapadeste.Si noi, bunicii , la fel.Se intampla sa mai si cada , normal , insa e mai distractiv daca se intampla si asta .I am schimbat laptele, am trecut la Milupa Junior 2, in loc de 1 din care a baut pana acum.Nu ma gandesc  sa o trec prea curand  pe lapte pasteurizat, asa ca ramanem fideli Milupa, pana una alta.Nu mai mananca ciorba decat daca e acra.Observasem ca ii plac mai mult  ciorbele acre, insa acum ii plac exclusiv astea.Daca au si o lingurita de iaurt , sunt un deliciu, nu ramane nimic neconsumat :).Ieri, eveniment.A stat cu Alin vreo 1 ora jumatate, cat am fost eu la masaj.Cica s au intels bine , au mancat amandoi, s au jucat.A intrebat de mine de cateva ori , insa i a explicat Alin unde sunt , tocmai ce ma lasasera ei la masaj, si i a spus ca vin repede.Nu a plans , a fost cuminte, s au descurcat.I a mai iesit un dinte jos.Maselele nu le mai stiu numarul, pentru ca nu prea ma lasa sa le inventariez.Un canin se pregateste si el sa iasa.Vad ca fara prea mare tam tam.E bine.Astazi , a nascut o prietena de a mea.Tot fetita.Sofia Elena.Tot din banda noastra.Toate avem fete.Baietii , la tura urmatoare cred :).

Aici e filmuletul cu Daria pe tocuri  si frumoasa cazatura, cu bolta :).

12 gânduri despre “D ‘ale Dariei

  1. ce dulce e pe „toace” :)) … vai de pantofii tai!! 😀

    Le faceti fetelor gasca serioasa, nu gluma! 😉 Sa le traiasca micuta Sofia-Elena si sa fie sanatoasa!

    Bine ca ati scapat de raceala.. noi azi mergem din nou la medic. 😦 A inceput sa faca temperatura si tuseste din ce in ce mai rau. 😦

    Pupacim!

  2. Da, vai de pantofii mei , asa e :).Asta e riscul meseriei, pardon al nasterii de fete :).Da, baietii, adica sotii au fost gasca de baieti , acum noi facem o gasca de fete :).Am scapat ce i drept de racela aia urata , doar mucioasa mai e , in rest e bine.Imi pare rau sa aud asta de Maria .Sigur e de la rosul in gat :(.Of, vedeti ce faceti, astept vesti.Va pupam!

  3. Dana,lucrurile pe care le asezi tu nu sunt puse la locul lor si de asta Daria le reaseaza.Cu dansul in cerc incep sa inteleg ca e „la moda”si Kari tot asa danseaza de ceva vreme.Nasucul nu o fi asa de la ce-i iese?Trimite-o la fiica-mea sa-i explice ea cum e cu gura cascata.Cat despre incaltaminte am scapat,i-am luat ieri o pereche de adidasi cu care sta in picioare de dimi pana seara,nu-i lasa.Daca ii dadeam papuci de casa(are)n-ar fi stat.Va pupam si sa fiti cuminti.

    • :D, pai asa cred ca e , din moment ce ajung unde vrea ea.Da, avem gasca de fete cu dans in cerc.Si Evi cica practica genul ;).Esti norocoasa , daca se incalta cu ale ei , pantofii mei , au soarta asta pe care o vezi in filmulet , zilnic.Si creierii vecinilor, care cine stie la ce s or gandi :)).Desi , stiu ca avem una bucata copil pe acasa.Va pupam si noi fetelor, cuminti suntem suntem ;)!

  4. Uf, sa scapati de tot de mucisori, va dorim. Si sa vina si soarele ala o data!
    Si noi stam mai putin afara si ne plictisim in casa…
    Ce tare e Daria cu sandalele tale:)). Si se descurca bine pe tocuri. Eu cadeam inaintea ei:D

    • Da, da ….soare???Ce e ala??? 😦 la noi ninge incontinuu de 3 zile :(.Azi am scos o la zapada , la curte , a fost innebunita de fericire :).Si ea se plictiseste in casa, cred ca toti copiii, de fapt.Pai noi am incremenit cand a pus sandalele alea cu ditamai tocul in picioare.Initial , am stat pe langa ea , dar n a avut treaba , parca s a nascut p tocuri de 12 :))).Hai ca m ai amuzat tare cu ultima fraza :D!!!!

Lasă un răspuns

