Colega de camera

Sau Soricica, cum ii spunem noi.Sau tovarasa Dariei de somn.Sau jucaria cu care doarme de cand a renuntat la suzeta.Sau jucaria pe care mami o indeasa frumos in geanta cand plecam pe undeva , ca nu cumva sa ramana singura si abandonata acasa.Sau…..Soricica si atat!Multumim , Elena!Aceasta soricica atat de iubita este un cadou de la draga noastra Elena, colega mea de servici.Mi am propus sa o pastrez frumos.Poate ma va intreba de ea pe la 18 ani :D!

Si aici , doua poze de grup , cu prietenii ei , de plus!

 

14 gânduri despre “Colega de camera

  1. Traiasca Soricica!
    E bine ca s-a lipit de o jucarie pentru ca asa ii e mai usor sa adoarma. Cel putin asa am remarcat la Andreea. Plus ca Soricica a batut-o pe Suzi:d…
    E o scumpa cum doarme ea in patu mare:). Ati renuntat la patut?

    • Da, asa am zis si eu, imi place ca s a atasat de o jucarie, de ceva al ei, personal :).Da, Soricica a iesit invingatoare :)).N am renuntat la patut, insa ziua o culc in camera noastra, de cnd s a nascut , asa a dormit, ziua la noi , noaptea la ea :D!Pupi.Voi cum mai sunteti cu „obiectul” ? La noi nu i se mai pronunta numele , deloc :D.

      • „Obiectul” e amintit cel mult o data pe zi. In weekend parca nici nu l-a mentionat…
        De obicei isi mai aminteste de el seara la culcare, dar doar intreaba o data, ii zic ca are buba si asta:d. Slava Domnului:)

Lasă un răspuns

